וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות במו"מ עם בסיט ובשירו, מחפוד מחפש חלוץ

20.5.2010 / 13:09

הפועל פתח תקוה תיפרד כנראה מהשניים. הסיבה: עלות רכישתם גבוהה, כ-320 אלף דולר. ברק בדש על הכוונת

בעיות במשא ומתן עם שני החלוצים הגנאים, אברהים בסיט ועוסמן בשירו, יובילו לפרידה מקבוצתם הנוכחית, הפועל פתח תקוה. המאמן אלי מחפוד קיבל מסר לפיו עלותם של שני השחקנים גבוהה והוא יחפש חלוץ זר אחר. למחפוד יש מקום בסגל לזר אחד משום שהשוער אוסטין אג'ידה, המגן עמנואל מתיאס, הבלם דן אדו והקשר ג'וניור ויזה חתומים לעונה הבאה.

עלות כרטיסם של השניים מוערכת בכ-320 עד 350 אלף דולר ומספר קבוצות ישראליות הביעו עניין בהם. ויזה ירוויח קרוב ל-150 אלף דולר לעונה הבאה והוא צוטט בנושא בתקשורת בפרו.
לגבי אג'ידה, כזכור, בקבוצה כבר סיכמו עוד בחודש ינואר עם סוכנו גיא פרימור על המשך דרכו בעונה הבאה, אך קיימת אפשרות שאם השוער ייפצע הוא יוחלף בשוער אחר שרכש תומר סיני. הבלם גל כהן, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים ירון גלעדי, מחוזר על ידי מספר קבוצות מליגת העל, ביניהן מכבי חיפה והפועל תל אביב, אך בפתח תקוה הבהירו כי ישחררו אותו רק תמורת מיליון דולר.

בנוסף, הבוקר ביררה הקבוצה את מעמדו של החלוץ ברק בדש, שסיים עונת השאלה בהפועל באר שבע. בפתח תקוה מתכוונים להיכנס למשא ומתן עם השחקן במידה שיקבל אישור מקבוצת האם שלו, מ.ס. אשדוד. מועמדים נוספים: ישראל זגורי ותומר חמד (השייכים למכבי חיפה) ודודו ביטון (הפועל רעננה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully