וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוידוביץ' פרש לאחר שהבין כי יעמוד לדין"

19.5.2010 / 22:24

בנבחרת סיפרו שהאישורים שהביא השוער מחיפה לא אושרו על ידי רוסנובסקי. פרננדז זימן את סטרול וגולן לשיחות אישיות

בנבחרת ישראל טוענים כי הודיעו ביום שני לשוער ניר דוידוביץ' שבמידה ולא יגיע לאימון הנבחרת, הוא יוזמן לבירור אצל המאמן לואיס פרננדז וייתכן שינקטו כנגדו סנקציות חמורות, כגון השעייה, מה שגרם לטענתם לכך שהשוער הודיע על פרישה ובכך הקדים תרופה למכה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט עוד ביום חמישי שעבר, השוער ביקש להשתחרר באמצעות רופא מכבי חיפה, ד"ר בצלאל פסקין ואישר את הידיעה לפיה הוא לא מסוגל לשחק. בנבחרת לא אהבו זאת, הודיעו לו כי יוזמן לשיחה אצל המאמן, אך השוער החליט לפרוש. לשוער גם הובהר כי חוות הדעת הרפואית שקיבל ממכבי חיפה אמורה לעבור אבחון נוסף של רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, ולא בטוח שהוא ישחררו. גורמים בנבחרת טוענים כי מאז הקמפיין הקודם, בו ביקשו הרופאים לשחרר את יניב קטן, ישנה מתיחות מסוימת בין המועדון לרוסנובסקי.

אבי סטרול ועומר גולן קיבלו הודעה כי יוזמנו מחר לשיחות עם פרננדז, שיחליט האם לשחרר אותם מהמחנה לדרום אמריקה. סטרול טען כי הוא עשוי להיפצע, גולן ביקש להשתחרר מפני שאשתו כורעת ללדת. "הבקשה של גולן סבירה יותר, אבל נראה מה נעשה איתם", אמרו בנבחרת. מחר תחדש הנבחרת את האימון. במוצאי שבת היא תמריא לברזיל לקראת צמד המשחקים מול אורוגוואי וצ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully