וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מכבי חיפה היא הראויה לאליפות"

עמית גולדשטייין

19.5.2010 / 14:23

הבעלים של הפועל חיפה סיפר כי ליבו עם היריבה העירונית, ששמטה תואר. שירזי או הוכנבוים יחתמו בקבוצה אחרי שבועות

ארבעה ימים עברו מאז הסתיימה הליגה ונראה שבהפועל חיפה מתחילים להאיץ את ההכנות לעונה הבאה. הבעלים, יואב כץ, הבטיח בשיחה מארצות הברית כי מאמן חדש ימונה לקבוצה מיד בתום חג השבועות. שני המועמדים העיקריים לאימון הקבוצה כרגע הם ניצן שירזי וירון הוכנבוים. כץ צריך להכריע מי מהשניים מתאים יותר להצעיד את הקבוצה למקום גבוה יותר בטבלה בעונה הבאה: "אנחנו צריכים מאמן שיצעיד את הפועל חיפה קדימה", אמר כץ. "אבל אחד שיידע להפיק יותר מהסגל הקיים במסגרת התקציב הקיים, ולא יבוא בדרישות גבוהות כי פשוט אין לנו את התקציב לכך. מאמן שמכיר את המערכת ויוכל לשפר את התוצאות שלו". על פי אותם הדברים של כץ אפשר להגיד שהוא נותן עדיפות לניצן שריזי למרות שקיימים בין השניים פערים כספיים, אך כץ טוען שעדיין השניים לא שוחחו על תנאי שכר לעונה הבאה.

בכל אופן, הבעלים כבר פועל במרץ להחתים את שחקני הקבוצה לעוד עונה. ערן לוי, אייל טרטצקי, יוסי דורה, אוהד כהן, בריאן חרסיסיץ', חי בן לולו ורן אבוקרט כבר סיכמו את מירב הפרטים של חוזיהם ועד סוף השבוע הבא אמורים לחתום על חוזים חדשים. הם מצטרפים לעודד אלקיים, גל אראל, אמיר אבו ניל, חנן ממן וסביטי ליפנייה שכבר חתומים לעונה הבאה. כץ למעשה רוצה לראות את כל הסגל של חיפה נשאר, כולל את עדן בן בסט וירו בלו שגם איתם מתקיים משא ומתן. הדברים תלויים קודם כל במכבי חיפה שאיתה הפועל תצטרך להגיע להסכם על השאלתם לעונה נוספת. השחקן היחיד שבינתיים מתרחק מחיפה הוא הישאם כיוואן שנראה כרגע שלא ימשיך בקבוצה.

לכץ גם היה חשוב להבהיר כי לדעתו האליפות של הפועל תל אביב, נגזלה ממכבי חיפה על ידי שיטת הקיזוז הלא ספורטיבית של לוזון: "לבי עם מכבי חיפה. בתנ"ך כתוב כי צדק תרדוף ואני חושב ששיטת הקיזוז היא לא הוגנת ולא ספורטיבית. לדעתי מכבי חיפה היא היתה הראויה לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully