וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול

ליאון פרנק

17.5.2010 / 16:18

יוז ממשיך להרשים, הטייגרס מתקרבים למינסוטה, סיאטל שוקעת, סינסינטי פתאום בפסגה ובילינגסלי והדודג'רס מקיצים

AL מזרח

מאזן הבית:

טמפה ביי – 11-26
ניו יורק יאנקיז – 13-24
טורונטו – 16-23
בוסטון – 19-19
בולטימור - 26-12

עם הפסד בודד בכל אחת משתי הסדרות שלהם השבוע, הרייז עדיין בראש מרוץ בית ה-AL מזרח. ההפסד בשלושה משחקים והסדרה לדטרויט עלו ליאנקיז ביוקר. הג'ייז הפסידו שניים ברציפות בתחילת השבוע, אך התאוששו וכעת עומדים על ארבעה W רצופים. בוסטון עדיין קבוצת 50 אחוז, למרות שבאמצע השבוע שיחקו יפה וניצחו שלושה מארבעה ובבולטימור הבליחו לרגע עם שלושה ניצחונות רצופים באמצע השבוע – וזהו, ההבלחה נעלמה.

מלצר השבוע: פיל יוז ממשיך להרשים. בחוץ מול הטייגרס, המגיש הימני הכיש שמונה חובטים בסטרייקאאוט והרשה רק חמש חבטות בשבעה אינינגים לכדי אפס ריצות וניצחונו החמישי העונה. אחרי שישה משחקים כמגיש החמישי ברוטציה, יוז - בהפתעה רבה יש לומר - מוביל את היאנקיז בשלוש הקטגוריות החשובות – ניצחונות (יחד עם אנדי פטיט, שהציג הגשה נהדרת משלו ביום שבת), K (39) ו-ERA (1.38).

צלצל בפעמון: בפיגור ריצה מול הטווינס ביום שישי, אלכס רודריגז עלה בתחתית השביעי מול מאט גרייר והענישו: גרייר מילא את הבסיסים כשהוליך את טשיירה בכוונה, ואיי-רוד לקח את כולם טרמפ הביתה בגרנד סלאם אדיר שהרעיש את הברונקס. הסופרסטאר סיים עם שתיים משלוש הופעות על הצלחת וארבעה ריביז.

סינקר השבוע: אחרי שלושה ניצחונות רצופים, סי.סי. סבאת'יה שכח את משחקו בבית. באאוטינג הגרוע שלו עד כה העונה, האס של הפסים הרשה שש ריצות חובה של הטייגרס (שיא עונה שלילי), יחד עם תשע חבטות ושני הומרים בסך כולל של שישה אינינגים. הוא עומד כעת על מאזן של 2:4.

המספר הנוסף: אמנם, באופן כללי הרד סוקס הם קבוצת 50% העונה (19:19), אך מול הג'ייז העונה הסיפור הוא שונה לגמרי: בוסטון הינה בעלת הזכויות המלאות על טורונטו, כאשר בשישה משחקים עד כה הפסידה רק באחד, באחת מהנקודות החיוביות הבודדות העונה בעיר השעועית.

דפק הופעה: במשחק הניצחון 1:8 מול האינידיאנים ביום שישי, ג'רמי גאת'רי רשם אאוטינג נהדר עם שמונה אינינגים, בהם חמישה חובטים נופפו אוויר, שניים בלבד עלו לבסיס ורק ריצה אחת נרשמה כנגדו.

הפצצת השבוע: שבעה משחקים כבר עברו, והג'ייז לא נתנו לאס שלהם שון מרקום את האפשרות לסיים עם מאזן ניצחונות חיובי. מול בוסטון בחוץ, זה סופסוף קרה: טראוויס שניידר היווה כמעט כל ההתקפה עם שתיים מארבע הופעות לכדי הומר ודאבל ושלושת הריביז במשחק הניצחון 2:3, וזה הספיק בול למרקום לרשום ניצחון שני העונה. האס השמאלי היה כמעט בלתי נגיע במהלך שבעה אינינגים, כשרק שלושה חובטים עלו לבסיס תחת שלטונו בגבעה (הולכה אחת, שתי חבטות) בעודו מעיף לדאגאאוט שישה נוספים. מול טורונטו, דייסקיי מטסוזקה עלה לגבעה בפנוויי, ובפלאשבק ל-2009 ולאליפות העולם בבייסבול, שכפל את יכולתו מהטורניר כאשר רשם את שמו תשע פעמים עם תשעה סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים, בעודו מרשה שלוש חבטות, ריצה לחובתו ו-0 הולכות לבסיס.

תותחים כבדים: מול הריינג'רס ביום שישי, הבלו ג'ייז כבר היו בפיגור 9:3 אחרי שלושה אינינגים בלבד. ואז הם הוציאו את הארסנל ממחסני החירום: תחילה היה זה לייל אוברביי עם הומר לריצה בודדת, אחר כך היה זה טראוויס שניידר עם דינגר של שלוש ריצות ואז היה זה תורו של ורנון וולס לקנח עם אחד משלו, גם הוא בן שלוש ריצות. באינינג השלישי הכניסו הג'ייז שמונה ריצות בסך הכל, להובלה של 9:11, בדרך לניצחון 10:16.

AL מרכז

מאזן הבית:

מינסוטה – 14-23
דטרויט – 16-22
קליבלנד – 20-15
שיקגו ווייט סוקס – 22-15
קנזס סיטי – 24-14

מינסוטה עדיין בצמרת, אולם בקושי סחטה ניצחון בודד הן מהיאנקיז והן מהסוקס משיקגו. מאידך, הנמרים נושפים בעורף הטווינס עם חמישה ניצחונות בשבעה משחקים; בקליבלנד נאחזים יפה במקום השלישי עם מאזן זהה לזה של הטייגרס בשבוע האחרון; שיקגו מידרדרת עם ארבעה הפסדים בשישה משחקים; ובקנזס סיטי שואפים לצאת לדרך חדשה, כשמאז פיטורי טריי הילמן ומינוי נד יוסט ניצחו שני משחקים, אך העתיד עדיין לא ברור.

סינקר השבוע: במשחקו הגרוע העונה, קווין סלואי העניק העונה שיא שלילי של חמש ריצות לחובתו בהפסד לווייט סוקס ביום שלישי 5:2. הגרביים הרביצו ביליד הטקסני תורה, כאשר סלואי בקושי שרד ארבעה אינינגים ושני שליש, בעודו מרשה שמונה חבטות ופוסל רק שלושה.

מלצר השבוע: ריק פורסלו לא ספר את אורחיו, כאשר מול הפסים מניו יורק הציג יהלום של אאוטינג: בשבעה אינינגים הרשה רק ארבע חבטות ושלוש הולכות, בזמן ששמר את לוח הריצות שלו נקי לחלוטין, וכבונוס גם פסל שני חובטים.

הנעלם הגדול: פרדי גרסיה מראה סימני התאוששות בשיקגו. אחרי ארבע עונות קשות מאז עזב את עיר הרוחות (פילי, דטרויט ואחר כך עם המטס), גרסיה לא קטע את רצף הביש שלו, כאשר הפסיד את שני המשחקים הראשונים שלו במדי שיקגו העונה. אולם לאחר מכן ניצח שני משחקים, בעודו מעניק רק שתי ריצות בכל משחק בממוצע ERA של 2.77. ביום שלישי, מול מובילת הבית מינסוטה, גרסיה אפשר תשע חבטות בשבעה אינינגים, שכאמור הסתיימו בשתי ריצות לחובתו ובניצחונו השני. אך עם כל זאת, עדיין השאלה הנשאלת היא זו המתנגנת כבר ארבע עונות סביב הוונצואליאני: האם פרדי יוכל לחזור לימי האליפות ההיא בשיקגו של 2005 שוב, או שהוא רק חותם את ספרו המקצועני בפרק שיאשרר כי הוא סוס גמור?

כריש טרי: ברנן בוש טס מתחת לראדאר מאז דרך על אדמת המייג'ור ליג לפני למעלה משלושה שבועות. בוש נקרא למלא את מקומו של קרלוס גיין שנמצא ב-DL, ופרוספקט הטייגרס בן ה-25 דפק דאבל כבר בהופעה הראשונה שלו כמקצוען במשחק מול טקסס, וכעבור שבוע רשם את ההומר הראשון שלו – גרנד סלאם מול האיינג'לס, בכדור שעד עכשיו משגע את מגיש לוס אנג'לס ג'ואל פיניירו. בניצחון דטרויט על היאנקיז ביום שני, בוש היה שתיים משלוש בניסיונות חבטה, עם טריפל ושלוש הכנסות רצים. במהלך השבוע, הוא הוסיף לרזומה עוד אחד, כאשר ביום שבת עמד על ארבע משש הופעות לדאבל, טריפל ושני ריביז. פחות מחודש באאוטפילד של דטרויט, בוש חובט באחוזים מרשימים מאוד של 38 אחוזי חבטה ו-67.6 אחוזי עוצמה, כאשר ב-19 משחקים, יש לו כבר שלושה הומרים, שבע ריצות, 27 חבטות ובעיקר 19 ריביז, בעודו תופס אוויר רק 12 פעמים מתוך 71.

AL מערב

מאזן הבית:

טקסס – 18-20
אוקלנד – 20-18
ל.א. איינגלס – 21-18
סיאטל – 23-14

טקסס ניצחה את הסדרה מול יריבתה לצמרת אוקלנד, אך אז השמיטה לחלוטין את הסדרה מול טורונטו. לריינג'רס היה מזל, היות שהאייז בכלל הידרדרו והפסידו גם הם את שלושת המשחקים מול האיינג'לס, שצמצמו את הפער מהם לחצי משחק בלבד. ומה נאמר על סיאטל? עם כל הבלגן שבין שנתו של גריפי למחבטי השחקנים, הם עדיין לא מצליחים לנצח, ורשמו ארבעה הפסדים משישה משחקים השבוע.

סינקר השבוע: ריאן רולנד-סמית' ממשיך לככב בצד האפל של הסטטיסטיקה. בהפסד 5:2 לאוריולס ביום רביעי, הוא העניק שבע חבטות ושלוש ריצות בשלושה אינינגים בלבד, כשהוא עושה טובה שהוא פוסל שניים בסטרייקאאוט. הוא הגרוע בסיאטל בממוצע ריצות למשחק (6.44) ולפני אחרון בסטרייקאאוטים פר תשעה איניגים (3.22), בעודו שביעי בלבד בקטגוריה הזו (לשם השוואה, פליקס הרננדז מוביל עם 46). הוא העניק את מרבית ההומרים ברוטציה (8, והיד לבטח עוד נטויה) – וכל זה ב-36.1 אינינגים. האוסטרלי טרם רשם ניצחון העונה ועומד על מאזן 3:0 בשבעה משחקים.

מלצר השבוע: במה שנראה כמו נצח, קליף לי סופסוף סחף את המארינרס לניצחונו הראשון העונה. בשבעה אינינגים ושליש מול בולטימור ביום שלישי. לי הראה את החומר האמיתי ממנו קורץ, כאשר שמר על לוח הריצות שלו על ריצה אחת בלבד ולוח ההולכות שלו על האפס, יחד עם שתי פסילות ושמונה חבטות. הלילה, מול טמפה ביי, לי המשיך בפורמה הזו, כאשר הגיש שמונה אינינגים לכדי חמש חבטות ושתי ריצות, ובתווך נפנף עשרה חובטים חזרה לדגאאוט. אולם למרות הופעתו, המארינרס שוב לא ידעו לנצל זאת בהפסד 2:1.

צמד לעניין: עם כל ההייפ סביב דאלאס בריידן בהופעה הראשונה שלו מאז המשחק המושלם, ג'ו סונדרס החליט ביום שישי לגנוב את ההצגה. עם ארבע חבטות בתשעה אינינגים ושאטאאוט משלו (וקינוח של שישה K ושתי הולכות בלבד), סונדרס רשם את משחקו השלם השלישי בלבד ב-103 משחקים כמקצוען, בעודו סוחף את האיינג'לס לניצחון 0:4 על האייז. יומיים אחר כך, ג'ואל פיניירו החליט להעתיק את הישג חברו, כאשר הלילה, מול אותם אייז, הגיש לארבע חבטות חובה בלבד, הולכה וחמש פסילות בשאטאאוט משלו.

כריש טרי: אחרי שפתח את עונתו השנייה בליגת הטריפל איי של טקסס עקב פציעה בברכו הימנית, דרק הולנד נקרא לדגל מול האייז. שש הופעות היו לו באוקלהומה סיטי, בהן העמיד מאזן של 1-4 ו-ERA של 0.93. מול אוקלנד ביום רביעי, המגיש לא שינה דרכו: בשישה אינינגים עגולים, הרשים הולנד עם שבע פסילות, חמש חבטות הולכה אחת ואפס ריצות חובה. המילטון, גררו וחבריהם עזרו לילד עם מחבטיהם, כאשר טקסס לקחה את המשחק 1:10.

NL מזרח

מאזן הבית:

פילדלפיה – 13-23
פלורידה – 18-20
וושינגטון – 18-20
אטלנטה – 19-18
ניו יורק מטס – 20-18

בית צפוף מתחיל להיווצר במזרח. מלבד הפיליז, שממשיכים להוביל בביטחה, בין המקום השני לאחרון מפרידים שני משחקים בלבד. לקראת סוף השבוע, הנשיונאלס כבר היו שניים, אבל אז הפסידו את כל הסדרה מול קולורדו. הדגים ניצלו זאת כדי להחליפם, בעודם מנצחים שישה משבעת האחרונים שלהם. הברייבס מתייצבים עם שישה ניצחונות משמונה משחקים, והמטס התקררו לגמרי כשהשיגו W אחד משמונת האחרונים שלהם, במאזן שהיה מספיק להם לקחת את ה-AL מערב.

הפצצת השבוע: רוג'ר ברנדינה היה עלום שם עד יום רביעי. אך בסיטי פילד מול המטס, שחקן השדה הימני עלה לתהילה: ברנדינה חגג בכל מקום, כאשר בהתקפה רשם לא רק את הראשון, אלא את שני ההומרים הראשונים בקריירה. בנוסף, באינינג החמישי שדד ברנדינה את ג'ף פרנקור מחבטה שהייתה מכניסה שלושה רצים במצב של 4:4 בתפיסה מרהיבה. בסיום המשחק הוא רשם שורה נהדרת של שלוש חבטות מחמש הופעות, שלושה ריביז, שתי ריצות וכאמור שני הומרים.

דפק הופעה: מול המטס ביום שלישי, האס של פלורידה ג'וש ג'ונסון הגיש נפלא עם שלוש חבטות וריצה בודדת יחד עם שבעה סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים בניצחון המארלינס 1:2 על המטס.

סינקר השבוע: הכוונה המקורית הייתה לציין כאן את המארלינס בקטגוריה 'תותחים כבדים', אבל מהר מאוד גיליתי שזה לא באמת הסיפור. המטס סופסוף הבינו שעם אוליבר פרז כקו החיים שלהם הם בדרך לגיהינום. מול הדגים במיאמי, פרז לא נמדד (חס וחלילה) על פי ה-ERA של 4.50 שהיה לו עד אז או לפי העובדה שניצח רק במשחק אחד העונה בשבעה משחקים – וגם אותו הוא שרד בקושי ארבעה אינינגים. מה פתאום – בניו יורק, פרז נמדד, משום מה, על פי מספר ההומרים שהעניק - 1. ואז, או אז, הגיע יום שישי: לא אחד, לא שניים, אלא ארבעה דינגרים העניק במתנה המקסיקני השמאלי למארחים, כשאוגלה (שניים), קוילן וסאנצ'ז פשוט שורפים אותו. מיותר לציין שהמטס הפסידו 7:2. למחרת היום, ואת זה לא מיותר לציין, מנואל הודיע כי הוא מעביר את פרז לבולפן עד להודעה חדשה.

מלצרי השבוע: כבר תקופה שמחבטי הברייבס לא עבדו, אבל במשחק הפתיחה מול מילווקי ביום שני, הייתה זו הופעתו של טומי הנסון שהעניקה להתקפה השראה. בשמונה אינינגים הנסון פסל שמונה חובטים והעניק רק ארבע חבטות ללא ריצות, כאשר הברייבס מצליחים סופסוף להרביץ שמונה ריצות בשבע חבטות בניצחון 2:8. למחרת התגלה שטן חדש באטלנטה, כאשר טים הדסון הגיש לשש הולכות ושש חבטות בשישה אינינגים, אבל רק לריצה אחת בניצחון 3:11 על אותם ברוורס. בכך הוא ציין את ניצחונו השלישי העונה. בהופעתו השניה השבוע, הנסון אמנם לא זהר במילים עדינות (חמש ריצות בשבעה אינינגים בהפסד 11:1 ביום שבת לאריזונה), אך הלילה הדסון המשיך מהיכן שהפסיק, כאשר העניק רק שלוש חבטות וריצה בודדת בשמונה אינינגים תוך פסילת שישה חובטים, בניצחון 1:13 על הדי-בקס.

כריש טרי: לואיס אטילאנו ממשיך להיות הפתעה מאוד נעימה בבירה. מול המטס ביום שני, ב-5.1 אינינגים הרוקי הרשה רק חמש חבטות תוך כדי פסילת חמישה חובטים נוספים, ובנוסף מנע ריצות על חשבונו. הפורטו-ריקני כבר עם מאזן מושלם של 0:3 בחמישה משחקים, למרות שבשבת מעד מול קולורדו בחמישה אינינגים, בהם העניק ארבע הולכות וארבע חבטות, מהם שני הומרים שהביאו לשלוש ריצות על חשבונו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

NL מרכז

מאזן הבית:

סינסנטי – 16-21
סט. לואיס – 17-21
פיטסבורג – 21-16
שיקגו קאבס – 22-16
מילווקי – 22-15
יוסטון – 24-13

קרב אמיתי נפתח בבית המרכז. סט לואיס נכנסה לפאנק אדיר כשהפסידה חמישה מששת האחרונים – כולל סדרה שלמה ליוסטון, והרדס ניצלו זאת (ואת שני הניצחונות עליהם) כדי להפיל את הקרדינלס מהצמרת לראשונה העונה, בעודם מובילים בחוט שערה של חצי משחק בלבד. פיטסבורג נאחזת בקושי במקום השלישי, שיקגו ניצחה שניים בלבד משמונת האחרונים, מילווקי ברצף של שישה הפסדים ויוסטון שוב איזנה את עצמה: אחרי רצף של ארבעה ניצחונות, חזרה לסורה עם שלושה הפסדים.

המספר הנוסף: ריצה אחת ב-28 אינינגים. לקראת המשחק מול סט. לואיס ביום חמישי, אלברט פוחולס קרא לבאד נוריס "צ'אק נוריס", בשל נתוני הקריירה שלו מול הקרדינלס, יחד עם מאזן 0:4. המגיש הפותח של יוסטון לא התכוון לשנות את דרכיו, כאשר בסיומו של יום הגיש נפלא ושוב שלט בציפורים. בשמונה אינינגים הוא העניק שש חבטות ורק ריצה אחת, בעודו מעיף שמונה בסטרייקאאוט בניצחון האסטרוס 1:4.

מלצר השבוע: "מי אתה, ומה עשית עם ההומר שאני מכיר?". זאת בוודאי הייתה השאלה של כל חובט פיטסבורג ביום רביעי, כאשר ניצב מולו על הגבעה הומר ביילי של הרדס. ביילי נכנס למשחק עם מאזן של 2:0 בשבעה משחקים, כשהוא מוביל את הקבוצה בהולכות לבסיס עם 18 ושני בריצות חובה עם 26. אך מול הפייראטס הסיפור היה שונה במהות: ביילי השלים משחק מלא, בו לא נתן לשודדי הים לעלות על לוח התוצאות, ובמקביל לא הוליך אף חובט לבסיס. הוא קינח עם שש פסילות אל עבר ניצחונו הראשון העונה.

צמד לעניין: אחרי ארבעה הפסדים רצופים, ביום שישי החליטו גארט ג'ונס ואנדרו מק'קאצ'ן לעשות לזה סוף. מק'קאצ'ן היה מושלם עם חמש מחמש (שכולן הסתיימו בריצה) ושני ריביז, וג'ונס היה לא הרחק מאחור עם חמש משש (שהסתיימו בהכנסת ריצה) ודאבל. השניים קינחו בהומר כל אחד, בדרך לניצחון חוץ על הקאבס 6:10, שקטע (זמנית) את רצף ההפסדים שלהם.

אבן דרך: בניצחון על הפיראטים 0:9 ב-PNC פארק, שני אדומים קבעו היסטוריה אישית במשחק אחד: תחילה, היה זה כריס הייזי שהיכה להומר ראשון בקריירה מקצוענית בת שבועיים בלבד, כאשר באינינג השמיני שיגר דינגר שהכניס אותו ואת מגיש המשחק ג'וני קואטו הביתה. השחקן השני היה אותו קואטו, שבתשעה אינינגים רשם משחק שלם ראשון בקריירה עם חבטה אחת, אפס הולכות וריצות, וכן פסילת שמונה חובטים.

הגשה פראית: היה נדמה כי ביום שלישי הבולפן של הברוורס נשכח בבית: בהפסד הבית 11:3 מול אטלנטה ביום שלישי הם הצחינו לחלוטין, כשסטטר, קופי, וילנואבה וסופאן חברו יחדיו לתשע חבטות ושמונה ריצות בסך של שלושה אינינגים בלבד, בהצגת תכלית למילה סירחון.

NL מערב

מאזן הבית:

סן דייגו – 15-22
סן פרנסיסקו – 15-21
ל.א. דודג'רס – 17-20
קולורדו – 18-19
אריזונה – 23-15

אמנם, בעיצומו של רצף של שלושה הפסדים, בסן דייגו לא מוותרים על מאבק הצמרת במערב, בעודם ממשיכים להוביל בחצי משחק על הג'איינטס. בלוס אנג'לס התעוררו לגמרי – הדודג'רס ניצחו תשעה מעשרת האחרונים, ביניהם שבעה ברציפות – בעוד אריזונה בדיוק להיפך. קולורדו עם שלושה W רצופים.

המספר הנוסף: נקמה מתוקה היא אידיאלית כאשר היא מוגשת קרה. תשאלו רק יורביט טוריאלבה: מול האקסית המיתולוגית מסן פרנסיסקו, ששלחה אותו בטרייד לסיאטל אי-אז בעונת 2005, טוריאלבה לא מפסיק להפגיז. ב-40 מ-124 הופעות, הוא חובט ב-32.3% מול הענקים, ומקנח בשלוש הומרים ו-22 הכנסות רצים. הפעם, כפאדרה, טוריאלבה העמיד שורה של שתי חבטות מארבע הופעות ושני ריביז מול האקסית, כאשר סן דייגו רק מיקמה עצמה טוב יותר בצמרת הבית בניצחון 2:5 על סן פראן.

מלצר השבוע: בקטגוריה שבדרך כלל נשלטת על ידי חימנז, לינסקאם וזיטו, הדודג'רס מביאים אותה בהפתעה בגילומו של צ'אד בילינגסלי. מספר 2 של לוס אנג'לס רוכב על הצלחה של שלושה ניצחונות בארבעת הופעותיו האחרונות, והלילה מול הפאדרס ניצח בכל אופן ואספקט עם שורה של ארבע חבטות, הולכה אחת ושש פסילות לכדי אפס ריצות בשבעה אינינגים, בדרך לניצחונו הרביעי, 0:1.

חימנז השבוע: בשבוע שעבר הבטחתי – כעת אני מקיים. אמנם שני המשחקים האחרונים שלו לא היו להיט היסטרי, ובכל זאת, הבחור מוביל את המייג'ורס בניצחונות. לאחר שבשבוע שעבר חימנז הפסיד לראשונה העונה, בשבת תפס שוב המגיש את הגבעה. הוא העניק שבע חבטות בשמונה אינינגים – שווה-שיא אישי העונה – ופסל חמישה, אך חשוב מזאת – הרשה רק שתי ריצות ורשם את ניצחונו השביעי.

כמה טוב שבאת הביתה: ג'ף פרנסיס היה הבטחה עצומה, לאחר שהיה אחת מגולות הכותרת של הרוקיז בדהירה שלהם לוורלד סיריס מול הרד סוקס ב-2007, בזמן שהוא משווה שיא מועדון למגיש עם 17 ניצחונות באותה עונה. אך אז טרפדו את הצלחתו ואת המשך הקריירה שלו פציעות בכתף, ומאז ספטמבר 2008 הוא לא ראה גבעה, כאשר בשנה שעברה עבר ניתוח בכתפו שגמר לו העונה. הלילה מול וושינגטון, פרנסיס חזר לקורס פילד לראשונה, ובשבעה אינינגים פנטסטיים הגיש שבע חבטות ושתי הולכות לכדי ריצה אחת, תוך כדי פסילת שישה וקביעת טמפו איטי למשחק שנשאר צמוד עד הסוף. הרוקיז והנאטס נשארו צמודים בשיוויון 1:1 עד לתחתית השמיני, ורק אז הצליחו המארחים לעלות ליתרון 1:2 באמצעות חבטת הקרבה של בראד הופ, שהכניס את סת' סמית' לקבוע את תוצאת הניצחון.

קיפול פקלאות: מיגל אוליבו לא הכין אף אחד להופעה שלו. מול הפיליז, במשחק בו רוי האלאדיי נעמד על התלולית, הדומיניקני הפגיז עם שורה ענקית של חמש חבטות מחמש עליות לצלחת, אך כל זה התגמד לעצם העובדה כי בתחתית האינינג העשירי לקח את כל הקופה כשהטיס את הכדור החוצה להומר מנצח משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully