וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן צפוי להתמנות למאמן בית"ר בימים הקרובים

דור בלך

17.5.2010 / 12:15

שחקן העבר יפגש עם ראשי הקבוצה למו"מ שצפוי להיות מהיר. בקבוצה מעדיפים לא למכור את ורד, טל ובנאדו עשויים להישאר

לאחר שנפרדה אמש (ראשון) מאלירן דנין, בית"ר ירושלים מתכננת לקיץ מלא בשיחרורים כשגם ברק יצחקי, טוטו תמוז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, ותומר בן יוסף צפויים לעזוב. לעומתם, עידן טל צפוי להישאר בקבוצה בחוזה מופחת, כשגם אריק בנאדו עשוי לעשות כן. עמית בן שושן יעזוב אם יקבל הצעות מאירופה. ביצחקי אמנם מעוניינות שתי התל אביביות ומכבי חיפה, שכבר פנו לבית"ר בנושא, אך כעת גם קלאב ברוז' הבלגית מעוניינת בחלוץ.

בקבוצה מעדיפים שלא למכור את עידן ורד, שישתכר בעונה הבאה משכורת חייל, אך אם אכן תגיע הצעה כספית גבוהה מאוד, ישקלו זאת. עם זאת, בבירה מאמינים כי יוכלו בתום העונה למכור את הקש הצעיר לאירופה בסכום גבוה. אבירם ברוכיאן מחזיק במספר הצעות מאירופה, אך עשוי להמשיך עונה נוספת, בעיקר הודות לכך שהמאמן צפוי להיות אורי מלמיליאן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר לפני כשבועיים.

מלמיליאן, שקיבל פניה לא רשמית מבית"ר, צפוי להפגש עם ראשי הקבוצה למשא ומתן ועשוי להתמנות לתפקיד מאמן הקבוצה כבר בימים הקרובים. בין כוכב העבר, שעלה ליגה עם הפועל אשקלון, לבית"ר, קיימות כבר הבנות והמשא ומתן צפוי להיות מהיר יחסית. מליליאן לא הסתיר מעולם את רצונו לאמן את קבוצת נעוריו, ובבית"ר מאמינים כי לאור הקבוצה הצעירה שצפויה לשחק בעונה הבאה, שחקן העבר הוא האיש הנכון במקום הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully