וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מתיאס וויסה חתמו בקבוצה

17.5.2010 / 20:32

הפרואני ישחק בעונה הבאה בקבוצה. חצור: "הוא יחזיר את האור למועדון". הטוגולזי קיבל הצעה משודרגת והחליט להמשיך

הקשר הפרואני ג'וניור ויסה חתם היום (שני) לעונה אחת בהפועל פתח תקוה. הצדדים קיימו בתקופה האחרונה משא ומתן, כשפער של 20 אלף דולר בנושא מענק המיקום מנע מהצדדים לסכם. ויסה, ששיחק העונה בבית"ר ירושלים, דרש מענק מיקום בין המקומות 1 ל-10 בטבלה, ואילו הנהלת הפועל פתח תקוה הייתה מוכנה להעניק לו מענק מיקום בין 1 ל-7. בסופו של הדבר הצדדים התפשרו וסוכנו של השחקן, באנדי ארויו, אישר כי העסקה סוכמה, כשהחתימה הגיעה בשעות הערב. מוקדם יותר אמר סוכנו: "העסקה סגורה, ויסה ישחק בעונה הבאה בהפועל פתח תקוה".

מי שסגרו את העסקה הבוקר מול הסוכן הם תומר סיני וגל חצור, שהחליטו להגדיל את התקציב העונה. חצור אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "ויסה שחקן גדול שיחזיר את האור למועדון". כזכור, השחקן נפגש ביום שישי עם הנהלת מכבי פתח תקוה, אבל העדיף את היריבה העירונית, בה כבש לפני שנתיים שלושה שערי ליגה והיה מהבולטים בקבוצה.

גם הבלם-מגן הטוגולזי, עמנואל מתיאס, ממשיך במועדון אחרי שחתם לשנתיים נוספות באמצעות סוכנו יוסי שרביט. אתמול נרשמו בעיות במשא ומתן מול השחקן, אולם היום החליטו הבעלים סיני וחצור להשאירו והגישו לו הצעה משודרגת אותה הוא קיבל. לעומתו, עוסמן בשירו בדרך החוצה מהקבוצה, כשגם עתידו של אברהים בסיט עדיין לא ברור.

כעת תתמקד פתח תקוה בניסיונות להחתים את חלוץ רעננה דודו ביטון, לשאול את תומר חמד וישראל זגורי ממכבי חיפה ולהחתים את רודי חדד, שרק בעיות בנוגע לשירותו הצבאי מונעות את העברתו כרגע. עם שלו מנשה נמשכים המגעים כבר חודשיים והצדדים יפגשו בקרוב על מנת להחליט האם הוא ישחק בקבוצה.

עדכון ראשון: 8:23
עדכון אחרון: 20:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully