וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "התחושה היא אדירה ונדירה"

מאמן הפועל עכו חגג את הניצחון 0:1 על הפועל חיפה, שהשאיר את הקבוצה בליגה: "מקווה לעוד תחושות כאלה בקריירה שלי"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: עידן גוראל

זו הייתה עונה קשה, עצבנית ומתוחה, אבל הערב (שבת) יש לה טעם מתוק במיוחד אצל שחקני ואנשי הפועל עכו. הכחולים ניצחו 0:1 את הפועל חיפה משער סופר דרמטי של ג'וני טננבאום בדקה ה-89 והבטיחה את הישארותה בליגת העל ללא מבחנים. כדי להבין את ההישג האדיר של עכו צריך להסתכל בתקציב הקטן, בעובדה שהקבוצה שיחקה כל העונה ללא מגרש ביתי ועם אינספור סכסוכים ומריבות בין הוכנבוים ליו"ר ציון וייצמן.

מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים לא ידע את נפשו מרוב אושר בסיום: "התחושה היא תחושה אדירה ונדירה. זה הישג ענק שלנו. אמרתי בתחילת העונה שזה יהיה קשה, אך האמנתי בסגל הזה והאמנתי בשחקנים האלה שיעשו את העבודה".

הוכנבוים נישא על כתפי השחקנים, שחגגו על הדשא במשך דקות ארוכות. "בעיניי ההישג יותר גדול מפני שהבטחנו את המקום שלנו בלי מבחנים", יודע המאמן המאושר, "אני מקווה שיהיו לי עוד תחושות כאלה בהמשך הקריירה שלי".

כובש השער הדרמטי ג'וני טננבאום סיכם בהתרגשות: "אני המאושר באדם, רגע מתוק מאוד. נלחמנו כל העונה עד הדקה ה-90 של המשחק האחרון". המגן הפך מומחה לשערים מכריעים אחרי שבעונה שעברה כבש טננבאום את שער העלייה של הפועל רעננה: "חשבתי שדברים כאלה קורים פעם אחת בחיים, אבל בדקה ה-90 שראיתי שהכדור נופל לי אמרתי 'למה לא'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully