וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמח: "עצוב על הירידה אבל גאה בשחקנים"

דור בלך

15.5.2010 / 19:22

מאמן הפועל רעננה נפרד מליגת העל אחרי התיקו המאופס באורווה: "נתנו פייט רציני והוכחנו שאנחנו קבוצה ספורטיבית"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל רעננה נפרדה הערב (שבת) מליגת העל אחרי שסיימה ב-0:0 עם הפועל פתח תקוה, וגילתה שגם ניצחון לא היה מספיק לה כדי לטפס למקום המוביל למשחקי המבחן בעקבות הניצחון המוחץ של הפועל רמת גן 0:7 על מכבי אחי נצרת. הקבוצה מהשרון בילתה חלק ניכר מהעונה מתחת לקו האדום אך למרות שהייתה קרובה להיחלץ מאזור הסכנה במחזורים האחרונים, לא הצליחה להשלים את המשימה וחזרה לליגה השנייה אחרי עונה אחת בלבד.

"אני עצוב על הירידה אבל גאה בשחקנים", אמר צביקה צמח בסיום. "הם נתנו פייט רציני והוכחנו שאנחנו קבוצה ספורטיבית. אני מקווה שהמועדון יעשה את המקסימום לחזור לליגת העל. חבל שירדנו. אני לא רוצה לדבר על אחי נצרת, התוצאות מדברות בעד עצמן. השחקנים שלי עשו תוצאות מדהימות בחודשים האחרונים. אני שמח שבאתי לרעננה ועשיתי תוצאות טובות. האמנתי שאפשר להישאר, אני חושב שאם היינו עושים תיקו בחיפה היינו נשארים".

מנגד עשתה פתח תקוה את העבודה במשחק הפרידה שלה מאצטדיון האורווה, עם תיקו שהספיק לה לסיים במקום ה-13. אלי מחפוד אמר אחרי המשחק: "הביאו אותי כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, לא תמיד זה היה בכדורגל מלהיב או יפה אבל עשיתי את העבודה. אם לא הקיזוז מזמן היינו נשארים בליגה. השגנו את המטרה. אסור לשכוח שהמועדון הזה היה מקום אחרון ואמרו שהקבוצה בטוח תרד ליגה. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שנתן לי את האמון להשאיר את המועדון בליגה. אם היינו משחקים כדורגל יפה, אולי היינו יורדים ליגה. אני מבטיח שבעונה הבאה יהיה כדורגל אטרקטיבי הרבה יותר. אסור לעשות את אותן טעויות בעונה הבאה, למדנו לקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully