וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: המהפך הגדול של פילדלפיה

15.5.2010 / 11:24

הפליירס נכנסו להיסטוריה כשהפכו פיגור 3:0 בסדרה ו-3:0 במשחק 7, ניצחו את בוסטון 3:4 ועלו לגמר המזרח ב-NHL

רק 24 שעות חלפו מאז חגגה בוסטון סלטיקס עליה לגמר המזרח על חשבון קליבלנד קאבלירס, ופתאום השתנה מצב הרוח ב"טי.די. גארדן" לחלוטין, כשבאותו אולם נוצחה בוסטון ברוינס על ידי פילדלפיה פליירס 4:3 והודחה בחצי גמר החטיבה ב-NHL.

אלא שלהפסד הזה הייתה משמעות גדולה יותר מסתם הפסד - הוא נכנס להיסטוריה בתור אחת מעבודות ההיחנקות הגדולות ביותר אי פעם בספורט האמריקאי. ראשית, הברוינס הובילו 0:3 בסדרה ונוצחו. זו הייתה הפעם הרביעית בהיסטוריה ושלישית בהוקי קרח (פעם אחת בבייסבול ב-2004), שבה קבוצה הופכת פיגור כזה לניצחון. אם לא די בכך, בוסטון אף הוליכה במשחק האחרון 0:3. בבית...

סיימון גאנייה הוותיק ניצל מצב פאוור פליי כדי להבקיע 7:08 דקות לסיום, הפליירס שמרו על היתרון וחגגו, בעוד הברוינס נותרו המומים. "האמנו לכל אורך הדרך, גם בפיגור 3:0, כי מי יודע מה יקרה בסדרות כאלה", אמר סקוט הארטנל, שכבש את השער השני בהתמודדות. גאנייה הסביר: "לפעמים אתה עצבני ועושה טעויות. היו להם יותר מדי שחקנים על המשטח, אנחנו ראינו את זה וניצלנו את השגיאה".

בצד השני, כמובן, היו תגובות אחרות לגמרי. "השורה התחתונה היא שלא יכולנו לסגור עניין", אמר מאמן הברוינס קלוד ז'וליאן, "כולנו צריכים לקחת אחריות על זה. כולנו". מאמן ניו אינגלנד פטריוטס ביל בליצ'יק צפה במשחק. יכול להיות שהוא הביא משהו ממורשת עונת 2007?

סדרות הגמר יחלו ביום ראשון, כשבמזרח תארח פילדלפיה את מונטריאול ובמערב תתמודד סן חוזה עם שיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully