וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הפועל רעננה: הקרב האחרון

הקבוצה מהשרון חייבת ניצחון ועזרה מהיריבות כדי להישאר (שבת, 17:00, ספורט1). סטיבן כהן חלה ויפתח על הספסל

תחתית ליגת העל הגיעה לנקודת הרתיחה. הפועל רעננה תגיע היום (שבת, 17:00, שידור חי בספורט1) לאורווה בידיעה שרק ניצחון חוץ על הפועל פתח תקוה יכול להספיק לה להישארות בליגה, וגם זה בתנאי שהפועל רמת גן או הפועל עכו יאבדו נקודות. עבור רעננה מדובר לקרב האחרון של העונה במשחק שיהיה האחרון אי פעם באורווה.

המלאבסים זקוקים לנקודה על מנת להבטיח סופית את ההישארות, שכן במקרה של הפסד לצד ניצחונות של הפועל רמת גן והפועל עכו, פתח תקוה תמצא עצמה במקום שמוביל למבחנים. "אנחנו חייבים להישאר בליגה", אמר מחפוד לקראת המשחק החשוב מול הפועל רעננה. "לכאורה מספיקה לנו תוצאת תיקו, אבל קבוצה שמשחקת על תיקו מפסידה. יש לנו קבוצה טובה, אם ננצח נוכל להקדים את ההכנות לעונה הבאה".

שגיב כהן הוא זה שיחליף בעמדת הקישור האחורי את ג'ונתן אסוס המוצהב. גיא צרפתי, עידן סרור ורפי דהן צפויים להשלים את חוליית הקישור. עוסמאן בשירו, שהעלה את מניותיו בשבועיים האחרונים, יפתח. מחפוד מתלבט בין אלנתן סלמי לאברהים בסיט שכבש בשבוע שעבר.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, עמירן שקלים; עידן סרור, שגיב כהן, רפי דהן, גיא צרפתי; עוסמן בשירו, אלנתן סלמי (אברהים בסיט).

פונטרמולי יפתח בהרכב רעננה

בקבוצה מהשרון מבינים את חשיבות המשחק ויודעים כי אחריו, מן הסתם, אין דרך חזרה. במועדון מקווים ומאמינים כי אם הם ינצחו אחת מהקבוצות תאבד נקודות, וכזכור שלחו להתאחדות מכתב בו הם מתריעים על חוסר הספורטיביות של אחי נצרת שהתאמנה בצורה חלקית השבוע עקב החרמת האימונים של חלק משחקניה. עם זאת, במועדון מעריכים מאוד את ג'ון גרגורי ויודעים כי הוא לא יסכים לוותר על המשחק.

"אל תסתכלו על כל מה שמסביב ואל תחשבו על זה שאנחנו לא תלויים בעצמנו", הסביר צביקה צמח לשחקניו. "תעלו אך ורק במטרה לנצח ותעשו זאת. אם אנחנו נעשה את שלנו דברים יסתדרו לטובתנו, וגם אם לא, נדע שעשינו כל מה שיכולנו". צמח ימשיך עם אותו הרכב שניצח את אחי נצרת בשבוע שעבר, פרט לעמרי עטיה המוצהב, שיוחלף על ידי חיים פונטרמולי. במהלך השבת נודע כי סטיבן כהן חלה, לא יפתח ומי שמתוכנן להחליפו הוא שניר שוקר.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, חיים פונטרמולי, תמיר פור, אבי כנפו, שניר שוקר, דודו ביטון, ריקארדס בניושיס.

עדכון ראשון: 14/5 14:31
עדכון אחרון: 15/5 16:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully