וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל ת"א: "צריכים לעשות את שלנו"

גוטמן הזכיר לשחקניו שלפני שהם מסתכלים על חיפה, עליהם לנצח בטדי (ש', 20:00, ספ' 1). בית"ר רוצה להיכנס לדברי הימים

לאחר שהציגו יכולת מרשימה מול מכבי חיפה שלא הספיקה לניצחון, תנסה בבית"ר ירושלים לקחת נקודות מהפועל תל אביב כדי למנוע כל אפשרות לחגוג אליפות בטדי במסגרת המחזור ה-35 והאחרון בליגת העל (שבת, 20:00, שידור ישיר בספורט1), שיחתום את העונה. בבית"ר מודעים לחשיבות הרבה של המשחק בקביעת זהות האלופה. "במשחק כזה אתם חייבים לעלות ולהראות שאתם ספורטאים אמיתיים, ולעשות הכל כדי לנצח", הסביר המאמן דוד אמסלם לשחקניו.

אמסלם יחסר את טוטו תמוז, שפצוע בברכו, ובמועדון ישלחו אותו בשבוע הבא לבדיקת MRI כדי לשלול פגיעה במיניסקוס או ברצועות הצולבות, כמו גם את חן עזריאל, שסובל מכאבים עזים ברגלו וקיים חשש שקרע את השריר הארבע ראשי. בתחילת השבוע יעבור השחקן הצעיר בדיקות מקיפות, ובשבת יזכה למנוחה. עמית בן שושן עדיין סובל מכאבים בכף רגלו והוא בספק למשחק. החסך ההתקפי יגרום לאמסלם לפתוח ככל הנראה עם ברק יצחקי כחלוץ בודד ולעלות עם שלושה בלמים, כשתומר בן יוסף יפתח לצד שמעון גרשון ואריק בנאדו. פאולו דה לה האסה ואלירן דנין ישחקו באגפים, כשבקישור יפתח קובי מויאל לצד עידן טל, ג'וניור ויסה ואבי ריקן.

יצחקי התראיין היום לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים החדש והתייחס לעתידו במועדון. "אני מודע מה קורה מסביב לבית"ר, אני מודע לזה שצריך למכור אותי, אבל אני רוצה להישאר. יש לי חוזה לעוד שנתיים, טוב לי פה ועשיתי כאן שנים נפלאות", אמר החלוץ שזכה למטר קללות מאוהדי קבוצתו לאחר ההפסד לבני יהודה. "דווקא אחרי התקרית הזו הרגשתי את האהבה של הקהל. האוהדים האמיתיים הגיעו ברגעים הקשים ותמכו בי. אותם אוהדים שמגיעים רק כדי לקלל הם לא אוהדים. קיבלתי אינספור הודעות בפייסבוק וב-SMS. אני רוצה להגיד להם תודה, כי הם חיזקו אותי מאוד".

החלוץ גם התייחס לעונה הבינונית שעברה על בית"ר והסביר כי "ציפו שניתן יותר העונה, וזה לא הלך. אני מודע לזה, יש לי ביקורת עצמית. אבל אפשר להבין את זה, שחקנים עברו רגעי משבר, החילופים בהנהלה, הספונסר שהגיע ועזב באמצע העונה, היה איזה סלט. בכל זאת אני שמח שהצלחתי להוציא מהעונה הזאת 15 שערים. זה הישג לא רע".

ביום חמישי יצאו השחקנים לארוחת ערב לסיכום העונה, בה שיחת הערב הייתה 'האם ניצחון על הפועל ייחשב לנקמה על כך שהאדומים הרסו להם את האליפות ב-1984'?. "אני גדלתי בבית בית"רי", העיד אבירם ברוכיאן, "והסיפור על איך משה סיני דפק לנו את האליפות סופר שוב ושוב. אם נוכל "לגמול" להם על זה נכנס לספרי ההיסטוריה כמו סיני. לאוהדי בית"ר זה יהיה כמו לזכות בגביע".

משטרת ישראל הגיעה להסכמה עם פרקליטם של אוהדי בית"ר ירושלים, עו"ד איתן להמן, לפיו אותם אוהדים שהוגדרו כ"בעייתיים" יורשו להיכנס למשחק בטדי, שעשוי להיות משחק האליפות של האדומים. האוהדים יאלצו לשבת ביציע המערבי ולא במזרחי, כשהקטינים שבהם יחויבו לבוא עם אחד מהוריהם למשחק.

הרכב משוער: אריאל הרוש, פאולו דה לה האסה (איתן טיבי), תומר בן יוסף, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, ג'וניור ויסה, אבי ריקן, ברק יצחקי.

דגלאס דה סילבה במו"מ מתקדם עם ליל

בלם הפועל תל אביב, דגלאס דה סילבה, נמצא במו"מ מתקדם עם ליל הצרפתית וקרוב לסיכום בקבוצה הצרפתית לשלוש שנים, במסגרתן ירוויח מיליון דולר לעונה. סוכנו של הבלם, רונן קצב, אף אמר היום: "הדברים עדיין לא סגורים, אבל אנחנו במו"מ מתקדם ומקווים שהדברים ייסגרו בימים הקרובים". יחד עם זאת, בהפועל ציינו היום שהם לא קיבלו הצעה רשמית מליל וכי הם ידרשו כשלושה מיליון יורו עבורו.

דה סילבה בן ה-26 שיחק במדים האדומים בשנתיים האחרונות והעונה הפך לאחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה של אלי גוטמן ומספר קבוצות אירופאיות, ביניהן פנאתינייקוס, ואלנסיין וראן עקבו אחריו בחודשים האחרונים. הברזילאי שיחק לפני כן ארבע עונות בהפועל כפר סבא, אליה הגיע מאתלטיקו פרנאנסה הברזילאית.

ליל נהנתה מעונה נהדרת בליג 1, במהלכה כבשה עד כה 71 שערים. ניצחון במחזור האחרון בשבת בלוריין יבטיח לקבוצה של רודי גרסיה את המקום השני והכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות.

בתוך כך, האדומים סיימו היום את הכנותיהם למשחק האחרון של העונה נגד בית"ר ירושלים בטדי. לצד התקוות שבני יהודה תצליח להוציא נקודות ממכבי חיפה במשחק המקביל בבלומפילד, בהפועל לא שוכחים שרק ניצחון חוץ ישאיר לקבוצה סיכוי לזכייה באליפות. המאמן אלי גוטמן אמר היום לשחקניו: "זה לא תלוי בנו, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו לפני שנסתכל על המשחקים האחרים".

דדי בן דיין סובל ממתיחה בשריר התאומים ויעבור לפני המשחק מחר מבחן כשירות שיקבע אם הוא יוכל לשחק. במידה שהמגן לא ימצא כשיר, גל שיש יחליף אותו, כפי שעשה כבר מספר פעמים העונה. מעבר לשינוי הזה לא מתכנן גוטמן שינויים נוספים והוא יעלה עם אותו הרכב איתו פתח בגמר הגביע, מה שאומר שעומרי קנדה ימשיך להוית מועדף על פני דני בונדר בעמדת מגן הימני.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, גל שיש (דדי בן דיין), אביחי ידין, ערן זהבי, דניאל דה רידר, גילי ורמוט, איתי שכטר, מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully