וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז שוב עזב את הארץ: "סידורים אישיים"

14.5.2010 / 16:09

מאמן הנבחרת הודיע להתאחדות שיחזור עד המחנה. בהתאחדות יבקשו לשחרר גם את הרוש לשבדיה. סהר יתגייס לאחר המשחק

בפעם השניה מאז הוצג במסיבת העיתונאים כמאמנה של נבחרת ישראל, לואיס פרננדז עזב הלילה (בין חמישי לשישי) את ישראל יחד עם רעייתו, אודרי. המאמן הסביר לראשי ההתאחדות כי הוא טס לצורך "סידורים אישיים אחרונים" ויחזור לקראת מחנה האימונים (בלילה שבין שני לשלישי). במהלך העונה הקרובה רשאי פרננדז לעזוב את הארץ ארבע פעמים נוספות על חשבון ההתאחדות, אך לא מן הנמנע שיעזוב את הארץ פעמים נוספות על חשבונו. בהתאחדות היה מי שמתח ביקורת על העניין בטענה שמלכתחילה לוזון חיפש מאמן שישתקע בארץ. "מה הוא עשה חודש בצרפת אם לא סידורים אישיים?", תהה גורם בהתאחדות.

המאמן צפוי לחזור לארץ ללא אשתו, שתגיע בשלב מאוחר יותר. המאמן יתבקש עם שובו לארץ לשחרר גם את השוער אריאל הרוש מהמסע לדרום אמריקה. הסיבה: שוער בית"ר ירושלים צפוי לפתוח במשחק הצעירה מול נבחרת שבדיה. המאמן אמור להשיב על כך בשבוע הבא, לאחר מחנה האימונים שיתקיים סמוך לאצטדיון רמת גן בימים שלישי עד שישי.

בתוך כך, הוא אמור להשיב גם בנוגע לעתידם של בן סהר וביבראס נאתכו. הבעיה של פרננדז היא שגם מכבי חיפה עשויה להמליץ על שחרור של ניר דוידוביץ' בגלל שהוא מתכוון לעבור טיפולים בברכו הפגועה באיטליה ובכך יישארו שני שוערים בסגל בלבד, דודו אוואט ואוהד לויטה, כשהמאמן מעוניין לבחון שוער נוסף לפחות. כזכור, דוידוביץ' אישר אתמול את הדברים כשאמר: "אני מאוד שמח על הזימון, אך לצערי כמעט חמישה חודשים שאני סובל מכאבים בברך. הכי חשוב שמכבי חיפה תנצח בשבת ותזכה באליפות. אחרי המשחק הזה, הצוות הרפואי יקבע את המשך הטיפול".

עדיין לא ברור מתי סהר ונאתכו יחזרו לארץ (ייתכן וישוחררו לאחר המשחק מול אורוגוואי ולא ישחקו נגד צ'ילה), אך כבר עתה ברור שסהר לא ייהנה מפגרה העונה. ב-4 ליוני (יום שישי) הוא עשוי לשחק נגד שבדיה וביום ראשון הוא אמור להתגייס בצה"ל. בהתאחדות היה מי שאמר שלאור מיעוט דקות המשחק של סהר העונה בספרד, כדאי לו ליטול חלק במשחקי שתי הנבחרות במקביל. שחקן נוסף שהיה מבוקש בנבחרת האולימפית הוא שחקן מ.ס אשדוד, ניר ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully