וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר: "נגיע לטדי לנצח, ואז אלוהים גדול"

קפטן הפועל ת"א שם בצד את חגיגות הגביע ומשוכנע: "זה לא התואר האחרון שלי. גורם בקבוצה: "מאחלים לגיא לוזון בהצלחה"

יומיים לאחר שזכתה בגביע המדינה, הפועל תל אביב מנסה לשכוח את החגיגות כמה שיותר מהר כדי להתרכז במחזור האחרון במשחק מול בית"ר ירושלים בטדי בשבת. למרות שרוב השחקנים של הפועל לא ממש מאמינים שנס יקרה ובני יהודה תוציא נקודות, הקפטן וואליד באדיר מנסה לשמור על אופטימיות לקראת ההכרעה.

"קודם כל, אנחנו צריכים לשמוח עם הגביע ואז נחכה ונראה מה יהיה בשבת", אמר הקפטן. "נלך לטדי ונעשה את העבודה שלנו כמו שאנחנו יודעים – כמו מקצוענים עד הסוף. נגיע לשם כדי לנצח את המשחק ואז אלוהים גדול. כמו שמוני הראל אמר, זו קבוצה לאליפות".

על הזכייה בגביע הראשון שלו בתור קפטן, אמר באדיר: "ההרגשה להניף גביע הייתה מצוינת, אין דברים כאלה. כשעושים עונה מדהימה כזו ומשחקים כדורגל מדהים, זו הייתה יכולה להיות אכזבה גדולה אם לא היינו לוקחים תואר. אני שמח בשביל השחקנים ובשביל האוהדים שלנו, שהם מספר 1 בארץ, ומגיע להם הכל. כל הכבוד להם".

לשאלה אם זו הקבוצה הטובה ביותר בה שיחק, סירב הקפטן לצאת מפרופורציה: "שיחקתי בליגת האלופות. עם כל הכבוד, זו קבוצה מצוינת ומדהימה, אבל היו לי הישגים גם בעבר. יחסית לקבוצות קודמות של הפועל, זו הפועל הכי טובה. אני מאחל לשחקנים שישחקו בליגת האלופות, שייקחו גביעים, אליפויות וייהנו". למרות שהוא כבר בן 36, באדיר לא חושב עדיין על פרישה: "זה לא התואר האחרון שלי. אני רוצה עוד. אני קפטן כבר שלוש שנים, ואמשיך כמה שאוכל לשחק וכמה שאוכל לתרום להפועל".

הפועל שבה היום לאימונים לאחר יום מנוחה, כאשר דדי בן דיין לא התאמן עם יתר חבריו והתברר כי הוא בספק גדול לקראת משחק הנעילה. גל שיש הצעיר צפוי להחליפו אם לא יעבור את מבחן הכשירות סמוך לפתיחת המשחק. למרות העובדה שבן דיין לא התאמן בשל המתיחה בשריר התאומים, הצוות הרפואי די אופטימי לגבי מצבו.

גורם בהפועל תל אביב הגיב לדברים החריפים שאמר הערב גיא לוזון באימון בני יהודה ואמר: "אנחנו מאחלים לגיא לוזון בהצלחה מול מכבי חיפה ובהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully