וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה תורגל כקשר אחורי

13.5.2010 / 12:51

שחקן מכבי חיפה יפתח נגד בני יהודה לצד בוקולי. מימון על הזימון: "שמח להצטרף". חיפה תמליץ לשחרר את דוידוביץ' מהנבחרת

ההכנות במכבי חיפה נשלמות לקראת משחקה האחרון העונה מול בני יהודה, כשבמועדון מדווחים על דריכות שיא לקראת המשחק. במהלך האימון היום (חמישי) תירגל אלישע לוי את אייל גולסה לצד גוסטבו בוקולי בקישור האחורי, זאת בעקבות ההיעדרות של בירם כיאל (גמר את העונה) וג'ון קולמה (צהובים).

סאדאת בוקארי ייעדר מהסגל למשחק בשל פציעה. בעקבות העובדה שלא נותרו מספיק שחקנים בסגל, עשויה חיפה לבקש מבירם כיאל לשבת על הספסל בעיקר על מנת לחלוק עימו כבוד על התרומה לחיפה, אך לא נראה שהשחקן ישותף במשחק.

במהלך האימון שחקני הקבוצה הפיגו מעט את המתח כשצילמו קליפ לכבוד בנו של אלון חרזי, שחוגג בקרוב בר מצווה. מיד לאחר האימון נכנסו שחקני הקבוצה למועדון על מנת לצפות בסגל שפירסם מאמן הנבחרת, לואיס פרננדז. מי שנראה מאוד מופתע מהזימון הוא שי מימון, שקיבל מחמאות מחבריו, ואמר: "אני שמח מאוד על ההערכה של פרננדז וגאה להיות חלק מהנבחרת. אני מקווה להישאר שם כמה שיותר זמן".

ליאור רפאלוב, שאף הוא זומן בעקבות הכושר המצוין שהוא נמצא בתקופה האחרונה, אמר: "אני מקווה שיהיה מחנה מוצלח, שהנבחרת תפיג את המקסימום מהמשחקים הקרובים. הזימון הזה משמח אותי מאוד ואני מקווה להוכיח את עצמי". שחקנים נוספים מחיפה שזומנו הם ניר דוידוביץ', דקל קינן, עלי עוסמאן ושלומי ארבייטמן. כיאל ואייל משומר הפצועים לא זומנו, כשגם יניב קטן בחוץ אחרי שפרש מהנבחרת בשבוע שעבר.

לגבי ניר דוידוביץ', הבוקר מתברר כי אתמול שוחח השוער עם רופא הקבוצה, ד"ר פסקין, וביקש ממנו חוות דעת לגבי הפציעה והטיפולים אותם הוא אמור לערוך בפגרה, מיד לאחר המשחק האחרון בליגה מול בני יהודה. ייתכן שהצוות הרפואי של חיפה ימליץ לשחרר את דוידוביץ' מהמסע של נבחרת ישראל לדרום אמריקה לטובת טיפולים.

שוער הנבחרת אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אני מאוד שמח על הזימון, אך לצערי כמעט חמישה חודשים שאני סובל מכאבים בברך. הכי חשוב שמכבי חיפה תנצח בשבת ותזכה באליפות. אחרי המשחק הזה, הצוות הרפואי יקבע את המשך הטיפול". גורם במכבי חיפה הוסיף: "ידוע לנו כי דוידוביץ' זקוק לטיפול רפואי. הוא סוחב פציעה כבר כמה חודשים ואין כוונה לסכן אותו. רק הצוות הרפואי יחליט בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully