וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אמרו לנו לשים לב אם יש אלטרנטיבות"

דור בלך

13.5.2010 / 11:55

יו”ר בית”ר ירושלים מנסה לשכנע את בנאדו, גרשון, בן יוסף וטל היקרים לוותר על האופציה האוטומטית שלהם להארכת חוזיהם

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין עושה כל שביכולתו בימים האחרונים כדי לשכנע את שחקניה היקרים של בית"ר המסיימים חוזה לוותר על האופציה האוטומטית שלהם להארכתו. כפי שכבר פורסם, היו"ר עצמו הוא זה שהכניס את הקבוצה לפלונטר הזה, כשהוסיף לאריק בנאדו, שמעון גרשון, תומר בן יוסף ועידן טל סעיף להארכה אוטמטית של חוזיהם בתמורה לכך שקיצצו אותו ב-50 אחוז בשנה שעברה.

עלות שכרו של שמעון גרשון לעונה לבית"ר יכול להגיע מעל ל-450 אלף דולר עם מענקים, כשעידן טל בסיטואציה מסויימת עשוי לעלות לקבוצה מעל ל-600 אלף דולרים. אריק בנאדו ותומר בן יוסף צפויים לעלות לקבוצה מעל ל-300 אלף דולר כל אחד, כשבסך הכל עשויה בית"ר להישאר עם ארבעה שחקנים, חשובים אמנם, שיגרדו מתקציבה מיליון וחצי דולרים - מעל לשבעה מיליון שקלים - סכום שאמור לכסות כמעט את כל תקציב השחקנים של בית"ר לעונה הבאה.

קורנפיין ביקש מהארבעה שלא לממש את האופציה, שנתן להם רק לפני פחות משנה, אך עדיין לא ברור מי מהם יבחר לעשות כן, והכל תלוי גם באילו הצעות יקבלו השחקנים הוותיקים מקבוצות אחרות. לא מן הנמנע כי חלק מהארבעה יסכים לחתום על חוזה חדש ונמוך יותר.

לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בשבת, נמכרו 700 כרטיסים בלבד לאוהדי בית"ר ירושלים, מה שמעיד על הביקוש הדליל מצד אוהדי הקבוצה לקראת המשחק האחרון העונה. כתבתנו איילה חננאל מוסיפה כי הוצאו צווי הרחקה נגד עשרה מאוהדי בית"ר למשחק בשבת.

חוקרי ובלשי מרחב מוריה עצרו לחקירה ביום שלישי האחרון שלושה אוהדי בית"ר, תושבי מרכז הארץ, בחשד כי התכוונו להפר את הסדר במהלך המשחק. הם שוחררו על ידי קצין משטרה והורחקו מהמשחק הקרוב משערי הכניסה לאיצטדיון שייפתחו מ-17:00 לטובת בידוק קפדני. המשטרה מבקשת מהאוהדים להגיע בסמוך לשעת הפתיחה כדי למנוע עומס. המשטרה הוסיפה כי תנהג בחומרה וביד קשה כנגד מפירי סדר וצפויים מאסרים נוספים.

עידן טל: "מניח שלא ייתנו למועדון הזה ללכת יותר מדי אחורה"

"אין ספק שהמשחק בשבת יהיה מעניין", הודה בלם בית"ר בהווה וקפטן הפועל תל אביב בעבר, שמעון גרשון. "יש לליגה סיום מרתק, אבל אנחנו מתמקדים רק בעצמנו. נבוא וננסה לנצח את הפועל בדיוק כמו שעשינו מול חיפה. השאיפות של קבוצות אחרות לא מעניינות אותנו".

"העבירו לנו מסר שהמצב כרגע לא ברור", גרשון גם התייחס לניסיון של קורנפיין להיפטר ממנו, מבנאדו, בן יוסף וטל לקראת העונה הבאה ולגרום להם לוותר על האופציה לחוזה לעונה נוספת. "כך גם היה בקיץ שעבר שהיה אפילו יותר גרוע. אנחנו עדייו לא יודעים מה יהיה. מה שכן, לאיציק יש הרבה עבודה. הוא שוחח אותנו והיה מאוד הוגן, הוא נתן לנו להבין שאנחנו צריכים להיות ערניים ולשים לב אם יש לנו אלטרנטיבות".

גם עידן טל התייחס למצב שנוגע אליו ישירות. "לפי מה שהבנתי, ההתחייבויות ירדו באופן משמעותי ומסתמן גם פתרון לבעיית הנושים של ארקדי גאידמק, אבל אנחנו השחקנים לא צריכים לדאוג לזה. זה התפקיד של איציק קורנפיין ואנחנו סומכים עליו. אני מניח שלא ייתנו למועדון הזה ללכת יותר מדי אחורה. אני מבחינתי מחזיק בחוזה לעונה הבאה ואשמח להישאר, גם אם אקבל הצעות מקבוצות אחרות".

טל גם התייחס למפגש עם הפועל ת"א שיקבע מי מבין האקסיוות שלו תיקח את האליפות: "עברנו עונה מתישה ולא פשוטה. אני חושב שנתנו בסך הכל עונה לא רעה. אני מבין את ההסטוריה שיש לבית"ר והפועל ת"א, אבל אני מקצוען ולא אתן שנפסיד, בלי שום קשר לזה".

עדכון ראשון: 11:55
עדכון אחרון: 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully