וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "בבית"ר היה לי כסף, כאן אסתדר עם מה שיש"

12.5.2010 / 20:06

מאמן הנבחרת נפגש עם שגריר צרפת: "הנבחרת זקוקה לדלק ואמביציה". המאמן יחזור לצרפת, כשהפעם זה יהיה על חשבונו

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, התארח הערב (רביעי) אצל השגריר הצרפתי, כריסטוף ביגו. באירוע נכח גם מאמן נבחרת פלסטין, מוסא בזאז, ששוחח עם המאמן החדש של הנבחרת ואף הציע לקיים משחק אימון בין הנבחרות.

פרננדז התייחס לכך כשאמר: "בבית"ר ירושלים היה לי כסף והבאתי מה שאני רוצה, כאן אני צריך להסתדר עם מה שיש. הנבחרת זקוקה לדלק, רצון ואמביציה. אשתדל לעמוד באתגר ואני מאחל לנבחרת ולעצמי שנעפיל למשחקי יורו 2010". פרננדז נשאל לגבי הסגל שיפרסם מחר, בשעה 11 בבוקר במסיבת עיתונאים בהתאחדות, ואמר: "אני אוהב את כל השחקנים. מחר תדעו הכל".

בתוך כך, פרננדז הודיע באמצעות מנהל נבחרת ישראל ישראל סצ'וצ'ינסקי לכל השחקנים מלבד יוסי בניון, לירן שטראובר ודודו אוואט כי עליהם להגיע למחנה האימונים שייערך בשבוע הבא באצטדיון רמת גן. בן סהר וביברס נאתכו יקבלו זימון מחר.

פרננדז הודיע היום (רביעי) לראשי ההתאחדות כי בסוף השבוע הוא ייצא לחופשה פרטית בצרפת ויחזור בשבוע הבא. בהתאחדות היה מי שאמר שפרננדז טס בחזרה לצרפת לצורך סידורים אישיים "על אף שרק עתה חזר מצרפת". מתברר כי מי שישלם על הנסיעה הוא פרננדז עצמו והיא לא תיגרע מתוך ארבעת כרטיסי הטיסה שהובטחו לו בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully