וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבאר שבע התבקשו לקצץ בשכר

12.5.2010 / 17:18

ברקת מתחילה לעבוד. השחקנים שסיימו חוזה התבקשו להחזיר את הרכבים. שחקן: "חוצפה". קאלה יישאר אם יסכים לקצץ

שחקנים בהפועל באר שבע קיבלו מסר מהנהלת הקבוצה לפיו המועדון מעוניין לקצץ להם בשכר. הדבר עלה בשיחות אישיות שקיימו השחקנים עם ההנהלה בנוגע לעונה הבאה, כשאת המדיניות מתווה הבעלים אלונה ברקת, שהבהירה שרק הבכירים יישאו בקיצוץ. ברקת אף הודתה בפני מקורביה כי טעתה כשהבטיחה לחלק מהשחקנים חוזים יקרים.

אותם שחקנים יתבקשו להגיע בימים הקרובים לשיחות אצל המנכ"ל, ארז בדש. כפי שפורסם לפני כשבוע, אחד השחקנים ששעשויים להתבקש לקצץ בשכר הוא הקשר דוד רביבו. גם ליאור אסולין, שלא מחזיק בחוזה, עשוי לקבל הודעה דומה אם ירצה להישאר. במקרה כזה, רביבו עשוי לבקש לעזוב. השחקן היחיד שהובטח לו כי לא ייפגע הוא מאור מליקסון, שצפוי אף לקבל שדרוג. בנוסף, חלק מהשחקנים שסיימו חוזה התבקשו להחזיר את הרכבים למועדון לפני תום העונה. "יש לנו חוזה עד סוף החודש, חוצפה שלוקחים אותו", אמר שחקן בקבוצה. "לבקשה הפוכה לא היו מסכימים". בבאר שבע הסבירו כי לאותם שחקנים אין צורך ברכבים משום שהם לא מתאמנים עם הקבוצה.

בימים האחרונים הוצע לשוער טברטקו קאלה להמשיך בקבוצה תמורת קיצוץ ביחס לחוזה שלו העונה. מדובר בשיחת גישוש ולא בפניה רשמית לסוכנו של השחקן. לקאלה גם הובהר כי במידה וניר קלינגר אכן יחתום על חוזה, הוא מעוניין בו לעונה הבאה. אייל שן ואוהד קדוסי הגיעו היום לשיחות אישיות והובהר להם כי יש להם חוזה לעונה הבאה וכי המאמן הבא יחליט על עתידם. אם שן לא יהיה בתוכניות, הוא מתכוון לעזוב. גם קדוסי נמצא בעמדה דומה. הבלם נדב קידר זומן אף הוא לשיחה והובהר לו כי במידה והמאמן הבא ירצה אותו, הוא יישאר בקבוצה.

בקבוצה הבהירו כי רק לאחר מינויו הצפוי של קלינגר או כל מאמן אחר יחלו המגעים עם שחקני רכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully