וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה חוששת מחוסר הספורטיביות של אחי נצרת

דור בלך

12.5.2010 / 16:37

אשר אלון שלח מכתב להתאחדות ובו הביע חשש כי האחרונה בטבלה לא תתאמץ מול ר"ג: "ייתכן שהיא תעלה עם הנוער"

יושב ראש הפועל רעננה, אשר אלון, שיגר היום (רביעי) מכתב "דחוף" להתאחדות לכדורגל, ובו הביע את דאגתו לגבי חוסר הספורטיביות של מכבי אחי נצרת במחזור האחרון. "...נתהווה מצב לפיו היום, לפני המחזור האחרון, מכבי אחי נצרת כבר ירדה באופן ודאי לליגת המשנה ואילו זהותה של היורדת הוודאית השניה תיקבע רק במחזור המשחקים האחרון", פתח אלון את מכתבו.

"לאור מצב הנקודות בטבלה, ניצחון של אחי נצרת והפסד של הפועל רמת גן יגרום לכך שמרשתנו תסיים את העונה במקום ה-14, שממנו אין ירידה אוטומתית, ואילו הפועל רמת גן תהיה היורדת השניה", המשיך אלון. "מאידך, ניצחון של הפועל רמת גן במשחקה עם אחי נצרת יביא לירידה וודאית של מרשתנו לליגת המשנה".

כאמור, אחי נצרת ירדה לליגה הלאומית במחזור הקרוב, ועל כן, מצידה, המשחק מול הפועל רמת גן ביום שבת הקרוב יהיה לפרוטוקול בלבד. רעננה, מאידך, נלחמת על חייה, כאשר גם ניצחון על הפועל פתח תקוה עלול שלא להושיע אותה מירידה, וכעת מתריעים ראשיה לגבי רצינותה של אחי נצרת במשחק האחרון של העונה.

"לפי המידע שבידי, אחי נצרת חדלה מלהתאמן באופן רציני, מרבית הסגל הבוגר לא מתאמנים וייתכן ויש כוונה שהיא תעלה לשחק עם קבוצת הנוער או שחקני נוער רבים", הסביר אלון במכתב. "ברור שהתנהלות זו היא הפרה בוטה של חובת ההתנהגות הספורטיבית וההוגנת", המשיך יושב ראש רעננה, והסביר שקבוצתו לא צריכה להיענש רק בגלל שאחי נצרת כבר צנחה לליגת המשנה.

לבסוף, סיים אלון את מכתבו עם מספר בקשות להתאחדות לכדורגל:

"הנכם מתבקשים להתריע בפני הנהלת מכבי אחי נצרת, ולהעמידה על חובות הקבוצה ועל הענישה הצפויה לה אם תתנהג כמחויב".

"הנכם מתבקשים לבקש מקבוצת אחי נצרת עוד היום את לוח פעילות האימונים שלה עד המשחק הקרוב, ולשלוח משקיף מטעם ההתאחדות כדי לבדוק את מידת הרצינות. במידה ותיווכחו כי אכן נכונים הדברים... לדחות את מחזור המשחקים האחרון של הפלייאוף התחתון עד אשר ההתאחדות תיווכח לשביעת רצונה שמכבי אחי נצרת תקים את חובותיה ולמשחקים יהיה ערך ספורטיבי".

דובר מכבי אחי נצרת, עומר זועבי, מסר בתגובה כי "הטענות של רעננה נם שטויות, טוב שלא האשימו אותנו במכירת משחק וזהו. יש לנו את החישובים שלנו ואנחנו מאוד רוצים לנצח, כי אם ננצח ורעננה תפסיד, אנחנו נסיים במקום הלפני האחרון. במידה ורמת גן תישאר במבחנים ולא תוכל לפתוח את הליגה בגלל הבעיות התקציביות שלה אנחנו נשחק בליגת העל במקומה. ככה שיש לנו על מה לשחק ואנחנו לא נעלה עם הנוער. נעלה ונילחם, וגם נקווה שרעננה תפסיד. אנחנו קבוצה עם כבוד ונעשה הכל כדי לנצח, ללא שום קשר לרעננה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully