וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי לייק אייק

יובל קליין

12.5.2010 / 17:33

אייק דייויס משגע את אוהדי המטס, טשיירה מתעורר, מוייר מככב, גריפי נרדם וג'ודי גרוט חובט לסייקל. גם יובל קליין, אגב

סינגל: ג'ודי גרוט

שם המדור מחייב, כשגרוט הצדיק אותו על ידי חבטה לסייקל ראשון העונה בשבת האחרונה. האאוטפילדר של מילווקי חייב הרבה תודות למגישים הבינוניים של אריזונה, שעזרו לו להכפיל את מאזן החבטות שלו השנה מארבע לשמונה.

גרוט הוא החובט השישי בהיסטוריה של הברוורס שחובט לסייקל. הוא שחקן הגנה טוב שנמצא הרבה שנים בליגה, אבל מעולם לא היה יודע בזכות החבטה המרשימה שלו. הוא ניצל יום חלש (אולי עונה חלשה) של הפיצ'ינינג של הדיאמונדבקס כדי לעשות היסטוריה. גרוט הפתיע רבים בכך שדווקא הוא, מכל ההתקפה הטובה של הברו קרו, חבט לסייקל. זה קורה במיוחד בעונת MVP של הפטיש העברי ריאן בראון, שחובט ל-0.408 אחוז עלייה לבסיס. בראון הוא לא הפטיש היחיד במילווקי, כשהנסיך השמן פרינס פילדר והפתעת העונה קייסי מגאהי, שהכניס כבר חצי מכמות הרצים שלו בכל העונה שעברה, מובילים את מילווקי לקרב על הווילד קארד בנשיונל ליג.

דאבל: אייק דיוויס

ההייפ סביב הרוקי של ניו יורק מטס מוצדק בהחלט, בעיקר בגלל מהלכי ההגנה המטורפים שלו. אייק "מרהגנה/ הכותל המערבי" או כל כינוי שתיתנו לו (עדיין ללא כינוי רשמי) דייויס מציג יכולת הגנתית אדירה וסוחף את המטס למאזן חיובי כמו זה של וושינגטון נשיונאלס (נכון שמשהו כאן לא נשמע בסדר?). המטס ניצחו את הסדרה מול הג'איינטס והפיצ'ינג הנהדר שלהם בעזרת שתי חבטות ניצחון יום אחרי יום.

בשישי זה היה התופס רוד בראחאס שרשם חבטת ניצחון ראשונה אי פעם באיצטדיון החדש של המטס, סיטי פילד, ובשבת זה היה שוב התופס של המטס, הפעם הנרי בלאנקו, ששלח את הכדור ליציעים באינינג ה-11. זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של הליגה ששני תופסים שונים מאותה קבוצה רושמים חבטת ניצחון יום אחרי יום. הניצחון אתמול וגם ביום שישי של המטס לא היה נרשם ללא הקפיצות המטורפות של דייויס ליציעים ולספסל כדי להציל את הכדור ולפסול את החובט. הדרישה לחולצה מספר 29 של דייויס רק גדלה, ואוהדי המטס מוצאים איידול חדש. מיותר לציין גם שבאותו משחק ביום שישי מול הג'איינטס חבט דייויס לשני הומרים...

ג'רי מנואל חייב המון תודות לדייויס, שמצליח להאריך לו את משך הכהונה.

טריפל: מארק טשיירה

וואו, פתאום נהיה חם בניו יורק. מארק טשיירה רותח, וכבר רשם יותר חבטות במאי (אנחנו, להזכירכם, בשבוע השני בחודש) מאשר בכל אפריל. רק בשבת עקף טשיירה, עם שלושה הומרים, את הכמות שלו מהחודש שעבר. הוא השחקן השני ביאנקיז שחובט לשלושה הומרים במשחק אחד נגד בוסטון רד סוקס (אוהדי הסוקס יטענו שהוא חבט לשניים כי השלישי "לא נחשב" משום שהמגיש היה האאוטפילדר ואן-אייברי), כשהראשון היה לו גריג. טשיירה יותר מהכפיל את אחוזי החבטה שלו, והנתון הכי חשוב הוא 100 אחוז הגנה, כלומר, אפס טעויות. בסך הכל, חמישה מששת ההומרים שלו היו במשחקי חוץ, כשבשנה שעברה טשיירה חבט רק 38.5 אחוז מהומרים שלו מחוץ ליאנקי סטדיום.

כנראה לטשיירה יש בעיה בצ'וק של המנוע שלו בחודש אפריל ורק לקראת מאי הוא מתחמם ונותן פול גז. שחקן הבסיס הראשון של הפסים מחזיר כל סנט מתוך חוזה 180 מיליון דולר שלו, והיאנקיז רק צריכים להשאיר את המנוע של מארקי חם-חם לחודשי אוקטובר ונובמבר הקרים בניו יורק, כי הם יהיו שם (רק שיעשה לנו טובה ולא ילבש את מחמם האוזניים המכוער הזה מתחת לכובע).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הומראן: אנדרה איתי'ייר

אנדרה "החבר הרביעי של הג'ונאס בראדרס" אית'ייר מוביל את הליגה באחוזי חבטה עם 0.388 והכנסת רצים עם 35 (כשגם הלילה הוא מכניס אחד). הוא גם שני בהומרים עם עשר פצצות. השחקן האהוב ביותר על ידי להקת הבנים והילדים ג'ונאס בראדרס ממשיך את השנה שעברה הנהדרת שלו בחבטות קלאץ', שמכפרות על הפיצ'ינג המגוחך של הקבוצה.

הדודג'רס נאלצו להסתדר בלי מני רמירז בשבועיים האחרונים בגלל פציעה, אבל החבר של ריאנה מאט קאמפ מחזיק יחד עם אית'ייר את הקבוצה בתמונת הבית המזרחי של הנשיונל ליג. המאמן הכי יקר בליגה ג'ו טורה יודע שהפאדרס יעברו משברון מסוים בשלהי העונה, והפיצ'ינג של הג'איינטס לא ישמור על הרמה שבה הוא מגיש כרגע. הוא חייב לשמור על מרחק סביר, והאיש שעוזר לו הוא אית'ייר.

טורה יודע שהוא יכול להסתמך על "הג'ונאס בראדר" ואולי ישקול טרייד שישפר את הרוטציה שלו. היכולת ההתקפית השערורייתית של סיאטל יכולה לשלוח את האס קליף לי לדודג'רס תמורת מני, שכבר אמר שלא ימשיך בעונה הבאה בלוס אנג'לס.

השקית החומה: קן גריפי ג'וניור

תמיד כואב לחובבי הספורט לראות שחקנים ענקיים מזדקנים ומאבדים את היכולות הנהדרות שלהם. זה קורה לנו עם קווין גארנט (רגע, רגע, חכו אתו - 18 נקודות הלילה מול היחנקות של לברון ג'יימס), רונאלדיניו ועכשיו גם קן גריפי ג'וניור, במיוחד לאחד כמוני, שהלך עם נעלי ה"נייקי" שלו ביסודי.

השחקן הכי גדול בהיסטוריה של סיאטל ואחד מחמשת האאוטפילדרים המרכזיים הגדולים בהיסטוריה נמצא כרגע במשבר חמור. זו לא העובדה שגריפי וסיאטל נמצאים במשבר הכי חמור שלהם בהיסטוריה ההתקפית, אלא הידיעות הסותרות והפרובוקטיביות לגבי השחקן. למי שלא יודע בשבת היה אמור גריפי לחבוט מול האיינג'לס באינינג השמיני, אבל שחקנים בקבוצה טוענים שהם מצאו אותו ישן בכיסא במועדון הקבוצה. הנהלת הקבוצה וגריפי מכחישים את הדבר, והאחרון הוסיף היום באסיפת הקבוצה לפני המשחק מול בולטימור ש"מי שטען דברים כאלה, שיהיה גבר לעמוד מולי". כמובן שאף אחד לא קם.

כרגע, זה לא משנה האם גריפי ישן או לא, העובדה שדיבורים כאלה בכלל קיימים מגמדים כל הישג שהוא רשם במהלך הקריירה שלו. סיאטל בשנה שעברה הייתה מועדון שכל השחקנים נהנו לשחק בו, וגם דיווחים מאימוני האביב סיפרו עד כמה הקבוצה והשחקנים היו מאוחדים. רצף של הפסדים וחוסר יכולת התקפית הרסו את כל ההרמוניה הקבוצתית.

כרגע עומדת מול מאמן המארינרס, דון ואקאמטסו (השם יפני, אבל הבחור מטקסס) דילמה האם לוותר על קליף לי בשביל ההתקפה, או לתת לגריפי את הביטחון והשקט. דבר אחד נראה בטוח: אנחנו עדים לעונה האחרונה של גריפי כשחקן פעיל.

המספר הנוסף

זה היה שבוע עם כל כך הרבה היסטוריה וסטטיסטיקה בבייסבול, שנתחיל עם האיש שנותן לנו את התקווה להמשיך לחיות ולעשות את הדברים שאנחנו אוהבים גם בגיל מבוגר. ג'יימי מוייר מהפיליז מוכיח לכולם שגיל הוא רק מספר, ושב-47 הוא יכול להגיש משחק מלא ולהשאיר את הברייבס על אפס נקודות. הוא, כמובן, השחקן המבוגר ביותר שרשם שאט אאוט.

באותו יום היסטורי ואירוני רשם סטארלין קסטרו את שיא הכנסות הרצים, עם שש הכנסות לשחקן בהופעתו הראשונה בליגה. על הדרך, הוא גם השחקן השלישי הכי צעיר בהיסטוריה של הליגה. כעבור כמה ימים הוכיח כמה הגיל והניסיון חשובים, כשרשם שלוש טעויות במשחק אחד.

הרד סוקס העלו בפעם הראשונה בהיסטוריה של היריבות מול היאנקיז שחקן שהוא לא מגיש לעמדת הפיצ'ר, ג'ונתן ואן אייברי. זה עלה לגרביים בשתי ריצות שלא שינו כלום להם, אבל שינו הרבה למארק טשיירה.

אדם קנדי וריאן צימרמן חבטו להומרים עוקבים מול המטס ביום שני. זו הייתה הפעם הראשונה של הפרנצ'ייז לעשות את זה.

אה, והיה גם איזה משחק מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully