וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ברקוביץ'-עציוני הסתיימה בהליך גישור

דור בלך

12.5.2010 / 15:06

שחקן העבר התנצל בפני מאמן הילדים, לאחר שפיצה אותו ב-55 אלף ש"ח. "ברור לי כי הפגיעה בך הייתה חמורה וגרמה לך עוול"

איל ברקוביץ העביר אתמול (שלישי) מכתב התנצלות שנכתב על ידי המגשר עו"ד יואב לוי למאמן הילדים דני עציוני, אותו תקף לפני כשלוש שנים בחודש אוקטובר 2007.

הליך הגישור, במסגרתו חויב ברקוביץ' גם לשלם לעציוני 55 אלף שקלים כפיצוי על תקיפתו וכן לתרום 20 אלף שקלים נוספים לגוף שיבחר בהמשך על ידי המגשר עצמו, קיבל תוקף של פסק דין כבר לפני כחודשיים ב-21 למרץ על ידי שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אביגיל כהן.

"מיד לאחר סיום משחק הילדים בה היה פעיל בני, ליאור, תקפתי אותך תוך שהטחתי בך דברים שבדיעבד הסתבר לי כי משמעותם היא בבחינת לשון הרע", התנצל ברקוביץ' במכתב, בפני עציוני שיוצג על ידי עורכי הדין, ארז דר לולו וגיא כרמי ממשרד ליפא מאיר ושות'. "גם במספר מקרים לאחר מכן, שבתי והתבטאתי באופן לא ראוי כלפיך בכלי התקשורת האלקטרוניים והכתובה.

"הנני מבקש להביע בפניך את התנצלותי העמוקה והכנה על הדברים. ברור לי כי הפגיעה בך הייתה חמורה וגרמה לך עוול שאותו אני מבקש לתקן בין היתר בהבעת התנצלותי זו", המשיך ברקוביץ' במסמך. "אני רוצה להתנצל גם בפני שחקני מחלקת הנוער של מכבי הרצליה והוריהם שבפניהם תקפתי את דני עציוני. אני רוצה לקוות שהתנצלותי מקובלת עליך ונשוב - כל אחד בתחומו - לתרום לקידום החינוך לספורט בכלל ולכדורגל בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully