וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים למשחקה של מכבי חיפה בשבת

12.5.2010 / 17:19

אוהדי האלופה התנפלו על הקופות וקנו תוך זמן קצר את 2,600 הכרטיסים שהוצעו למכירה. בוקארי בספק, גדיר לא יהיה בסגל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הבעיה של אלישע - מיעוט שחקנים התקפיים על הספסל

מפלס המתח במכבי חיפה עולה מדרגה. בבוקר (רביעי) שאחרי הזכייה של הפועל תל אביב בגביע המדינה, בקבוצה הירוקה יודעים שכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון בשבת מול בני יהודה באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-35 והאחרון בליגה עשוי לגמור את העונה ללא תואר, וגרוע מכך, להעניק דאבל ליריבה הגדולה שלה העונה.

בתוך כך, בשעות הצהריים חיפה החלה את מכירת הכרטיסים שהוקצו לה אתמול באצטדיון קריית אליעזר. 2,600 הכרטיסים הנוספים שהועברו לאלופה אזלו תוך שעות ספורות, כאשר אלפים מאוהדי חיפה הסתערו על שני מוקדי הקופות - במרכז ובחיפה - והבטיחו את מקומם במשחק בו עשויה קבוצתם להבטיח אליפות שניה ברציפות. המועדון הודיע שהוא מתנצל בפני האוהדים שנותרו ללא כרטיסים.

בפעם השניה העונה שבר סאדאת בוקארי את הציפורן בבוהן ולא ברור האם יהיה כשיר למשחק. כזכור, כבר באימון הראשון שלו העונה בוקארי החליט לנטוש בגלל סיבה דומה. היום הוא שוחח עם הפיזיותרפיסט פיני שרון בניסיון לבדוק האם ייתכן והוא ייכלל בסגל. למעשה, בלעדיו שני השחקנים היחידים בעלי אורנטצייה התקפית על הספסל הירוק יהיו ישראל זגורי ומוחמד כליבאת, זאת בהנחה שלוי ימשיך לפתוח עם שני חלוצים.

הבעיה של אלישע לוי מתמקדת בשחקני המפתח שלא יוכלו ליטול חלק דווקא במשחק הכי חשוב העונה - בירם כיאל ואייל משומר גמרו את העונה, מוחמד גדיר פצוע ולא מתאמן וגם יניב קטן סוחב פציעה ארוכה שיצטרך לטפל בה בתום העונה. למרות הפציעות, שחקנים בחיפה אמרו השבוע: "מדובר במשחק אחד על אליפות, אין חשיבות לזהות ההרכב. כולם צריכים לעלות ולהפיק את המקסימום למשך 90 דקות".

אלישע לוי: "הסגל החסר שלנו זו נקודה בעיתית"

המאמן אלישע לוי התייחס הבוקר, במסיבת העיתונאים השבועית, לאחד המשחקים הכי משמעותיים בקריירה שלו כמאמן, משחק ששווה אליפות. "הדבר האחרון שאנחנו מתכוונים להיות זה שאננים", פתח המאמן כהרגלו את דבריו, "יש לנו משחק חוץ ונעשה הכל כדי להגיע דרוכים. השנה היינו עדים למאבק אדיר בין שתי קבוצות טובות ולא תמיד יש צדק בכדורגל. אני מקווה שלא נמעד ואם יש צדק, נזכה באליפות.

"נעשה הכל כדי לא לאכזב, הקהל שלנו ליווה אותנו לכל אורך העונה ויעשה זאת גם בשבת", המשיך המאמן. "הלחץ הוא אמנם עלינו, אבל בסוג כזה של משחק צריך להגיע בשקט ולעשות את העבודה. בשבוע שעבר עשינו צעד משמעותי בשביל לזכות באליפות, נצטרך לעשות הכל כדי לגמור את העבודה בצורה הטובה ביותר. מה עובר לנו בראש? להגיע בצורה הטובה ביותר לקראת המשחק ולזכות באליפות".

בנוגע לסגל החסר אמר המאמן: "זאת נקודה מאוד בעייתית, גם במשחק הזה נחסר שחקנים אבל יש מחליפים טובים שיעשו את העבודה. בוקארי שבר אתמול את הציפורן ונראה אם הוא יוכל להתאמן". המאמן התבקש להתייחס לדבריו של אלי גוטמן אתמול לאחר הזכיה של הפועל תל אביב והתחמק באלגנטיות: "אנחנו צריכים להתמקד במה שאנחנו עושים, ראינו את בית"ר עושה לנו חיים קשים כך שכל משחק יהיה קשה. אם נעשה את העבודה נגד בני יהודה הפעם לא נצטרך להאזין לרדיו. בני יהודה קבוצה טובה ואני בטוח שיהיה משחק קשה. נכון לעכשיו הדבר היחיד שמעסיק אותנו הוא המשחק מול בני יהודה, בהכנות לעונה הבאה נתמקד רק לאחריו".

אלון חרזי ימשיך לעקוב אחר שחקני רכש ועוד לפני מחנה האימונים בחודש יולי הוא צפוי לצאת מספר פעמים לחו"ל בכדי לחפש שחקני רכש. כזכור, שלשום שב חרזי מאירופה לאחר שנסע לחפש מגן שמאלי וקשר אחורי.

עדכון ראשון: 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully