וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז דורש את נאתכו ובן סהר

11.5.2010 / 14:55

מאמן הנבחרת הבהיר כי ישתמש בשניים לקראת המסע בדרום אמריקה. עוד קודם לכן ערך פרננדז פגישת היכרות עם איוניר

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, נפגש יחד עם טל בנין עם מאמן הנבחרת הצעירה, מוטי איוניר, והבהיר לו כי הוא מעוניין לצרף מספר שחקנים מנבחרתו לקראת המסע לדרום אמריקה בסוף החודש, שם תקיים הנבחרת משחקי ידידות מול צ'ילה ואורוגוואי. המאמן הצרפתי הבהיר כי השחקנים יוכלו לחזור להתאמן בצעירה ב-2 ביוני ולהספיק לחזור לקראת המשחק במוקדמות אליפות אירופה מול שבדיה, שייערך יומיים אחר כך.

שחקנים בנבחרת הצעירה הביעו תמיהה על כך משום שאותם שחקנים לא יעברו הכנה מסודרת איתם, לא ייטלו חלק במשחק הידידות מול בלארוס ולא יתרגלו את השיטה שבה איוניר מתכוון לעלות. "איך אפשר להחזיר שחקנים שלא מתאמנים איתנו אחרי מסע מפרך ליבשת אחרת?", אמר אחד מהם. "זה נראה לא טוב ולא מקצועי לחשוב בצורה הזאת. הקמפיין הזה יותר חשוב ממשחק ידידות מטופש". כפי שכבר פורסם, ייתכן מאוד שאיוניר, שכבר סיכם על תפקידו כסקאוט עם אבי לוזון, ימשיך בשני התפקידים במקביל, אך אם הנבחרת תעפיל ליורו יישקל עתידו מחדש.

אחד השחקנים שכבר קיבל הודעה להתכונן למשחק הנבחרת הבוגרת במקרה שיחסרו שחקנים הוא החלוץ בן סהר, כשגם ביברס נאתכו, קשרה של רובין קאזאן, נמצא על הכוונת של פרננדז לקראת צמד המשחקים. בכל מקרה, הבהיר פרננדז שרק השניים נמצאים בתוכניות שלו ואין בכוונתו לקחת שחקנים נוספים.

שחקנים נוספים אמורים לעזוב גם הם את הנבחרת האולימפית ולא ברור כרגע מה יהיו ההשלכות לכך מבחינת איווניר, שבהתאחדות יכוונו את החצים אליו במקרה שהנבחרת לא תעלה ליורו. יש לציין כי במהלך השיחה עם איוניר, עודכן מאמן הצעירה על הכוונה הזו, וגם ראשי ההתאחדות עודכנו בנושא, כשאחד מהם אמר: "הדברים צריכים להיות מוסכמים בין פרננדז לאיוניר. אין כל מניעה שפרננדז ייקח שחקנים כל עוד זה מסוכם בין שניהם, גם אם מדובר בשחקנים משמעותיים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully