וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: לואיס פרננדז מרגיש בבית

דור בלך

11.5.2010 / 14:03

ביקר באימון קבוצתו לשעבר, הבטיח לברוכיאן כי כשיחלים מקומו בנבחרת והעריך כי גם הרוש יגיע לשם. שלושת הזרים יעזבו

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז הגיע היום אחר הצהריים (שלישי) לאימון בית"ר ירושלים, אותה אימן בקדנציה הקודמת שלו בישראל ונפגש עם שחקניו לשעבר. פרננדז החמיא לדוד אמסלם על כך שהפך למאמן הקבוצה, וסיפר לו כי תמיד האמין ביכולותיו כמנהיג וכקפטן. קפטן הקבוצה הנוכחי, אבירם ברוכיאן, שעשה את ההתקדמות הגדולה שלו תחת פרננדז זכה אף הוא למחמאות ולהבטחה כי כשיחלים מקומו בנבחרת.

מי שמשך את תשומת ליבו של פרננדז במיוחד היה שוער הקבוצה אריאל הרוש, אותו העלה לבוגרים בזמן ששימש כשוער שני בנוער. פרננדז סיפר לסובבים כי הוא ידע שמדובר בשוער העתיד של המועדון ולא הבין כיצד הוא לא מקבל את ההזדמנות בבוגרים. המאמן הלאומי החמיא לשוער הצעיר על התקדמותו הגדולה והעריך כי לא רחוק היום בו ישמש גם כשוער הנבחרת הבוגרת ולא רק הצעירה.

עמית בן שושן הפצוע בכף רגלו עדיין בספק למשחק מול הפועל ת"א, אך נראה כי קובי מויאל שהחמיץ את המפגש עם מכבי חיפה יהיה כשיר. ברק יצחקי ועידן טל זכו למנוחה והסתפקו באימון ריצה עקב עומס, כשטוטו תמוז נפגע בברכו במהלך האימון ופונה לקבלת טיפול. בקבוצה מאמינים כי החלוץ יהיה כשיר לשבת.

שלושת הזרים של בית"ר ירושלים, ג'וניור ויסה, פאולו דה לה האסה וסבסטאן ואסקז, קיבלו הבוקר הודעה על אי הארכת חוזיהם והם יעזבו את הקבוצה לאחר המשחק מול הפועל תל אביב ביום שבת.

חלוץ בני סכנין, רן יצחק, החל להיבחן בקבוצה היום. החלוץ הצעיר שגדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה והיה מלך השערים של הקבוצה, הגיע לבית וגן והצטרף לאימוני הקבוצה. השחקן צפוי להמשיך ולהתאמן בקבוצה עד סוף השבוע ורק לקראת העונה הבאה יוחלט האם להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully