וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תקבל 2,600 כרטיסים נוספים

11.5.2010 / 23:31

הנהלת בני יהודה הסכימה להקצות לאוהדים הירוקים כרטיסים לשבת בבלומפילד. מסיללה בסגל דרום אפריקה למונדיאל

אחרי ההפסד בגמר גביע המדינה להפועל תל אביב הערב (שלישי), החליטה הנהלת בני יהודה להקצות לאוהדי מכבי חיפה 2,600 כרטיסים נוספים לקראת המשחק בשבת בבלומפילד, שיכול להיות גם משחק האליפות של הירוקים. עד כה נמכרו לאוהדי חיפה 8,000 כרטיסים.

במכבי חיפה עקבו מקרוב אחר ההתפתחויות וקיוו שהנהלת הכתומים תתרצה להקצות לאוהדי הקבוצה יציע נוסף לקראת המשחק בין הקבוצות בשל הביקוש העצום לכרטיסים. בשעות הבוקר הופעלו לחצים על ההנהלה כדי שתאשר זאת, כשגם המשטרה הייתה צריכה לתת את הסכמתה לכך. בסופו של דבר הסכימה בני יהודה להקצות את כמות הכרטיסים הנדרשת, שתימכר בקרית אליעזר, כשבהמשך יופנו האוהדים לקניית הכרטיסים במקום נוסף במרכז הארץ.

אם חיפה תזכה באליפות, החגיגות ייערכו בקרית אליעזר ולא בחוף דדו, כמקובל. עיריית חיפה תקים במה במרכז האצטדיון ומספר שחקנים צפויים להקדיש מילות תודה לאוהדים.

אייל גולסה צפוי לפתוח בעמדת הקשר האחורי לצד גוסטבו בוקולי, שיתבקש לגלות יותר אחריות הגנתית. העובדה שהסקאוט אלון חרזי יצא לאירופה לחפש מגן שמאלי וקשר אחורי, כפי שפורסם אתמול, מרמזת על כך שג'ון קולמה יקבל הודעת פרידה במידה ויימצא שחקן מתאים יותר ממנו. ככל הידוע, אלישע לוי ביקש לחפש קשר אחורי ברמה גבוהה עם יכולת התקפית גבוהה יותר. בחיפה הבהירו כי הם מרוצים מהיכולת של קולמה, אך אם הקבוצה תזכה באליפות היא תצטרך לחפש שחקן איכותי יותר לליגת האלופות.

פיטר מסיללה נכלל בסגל הראשוני של נבחרת דרום אפריקה למונדיאל. ביוואן פרנסמן לא נמצא בין 30 השמות שפרסם היום מאמן הנבחרת קרלוס אלברטו פריירה. באשר למסיללה, הוא אמור לקבל בקרוב מאוד תשובות מסוכנו שמנסה לחפש לו קבוצה באנגליה. בקרוב צפויות התפתחויות גם בנוגע לדקל קינן. במועדון מעדיפים שיישאר, אך השחקן מחכה להצעות מסוכניו. אם יעזוב, פרנסמן ואבי סטרול מועמדים להחליפו. באשר לברק יצחקי, בחיפה מחכים שהליגה תסתיים ורק אז ינהלו משא ומתן רשמי. כזכור, בית"ר ירושלים מעוניינת בתומר חמד, שי מימון ואולי גם בישראל זגורי במסגרת העסקה.

בימים האחרונים התנהלה שיחה נוספת באשר לאלירן עטר. חיפה ביקשה לברר האם בני יהודה משחררת את החלוץ, אך זו השיבה כי אין עדיין החלטה בעניין. חיפה קיבלה, כזכור, זכות ראשונים לניהול משא ומתן עימו. "שחר רוצה יותר את יצחקי", אמרו במועדון.

עדכון ראשון: 11:59
עדכון אחרון: 23:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully