וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "צריכים להמשיך ולעשות את העבודה"

איתן נוח

10.5.2010 / 22:59

מאמן מכבי ת"א עדיין מסרב לחגוג: "הכל יכול להיות". שמיר: "משהו ברוח לא קיים אצלנו". כץ: "צריך לאסוף את השברים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

סביר להניח שהניצחון של מכבי תל אביב הערב (שני) על בני השרון ביד אליהו לא הפתיע איש. נכון, קבוצתו של דן שמיר הדהימה את האלופה רק בשבוע שעבר, אבל מאז כבר ראינו מה קורה כשמעצבנים את הצהובים, וכקבוצה כמו בני השרון מגיעה להיכל ולא מציגה כלל משחק הגנה, ברור לגמרי מדוע זה נגמר 82:104 למכבי תל אביב. התקווה היחידה שנותרה עכשיו היא שלמשחק הרביעי שייערך אצלה בבית, תופיע בני השרון, כדי לא לסיים את העונה הזו עם טעם רע במיוחד.

"התוצאה לא חשובה כל עוד אנחנו מנצחים"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון אמר בסיום המשחק: "אני לא כל כך רוצה לחזור למשחק הראשון כי אני לא חושב שקרו שם דברים שלא תלויים רק בנו. בשני המשחקים האחרונים אנחנו מתחילים טוב ומשחקים טוב. אני חושב שהיינו בסדר היום וקלענו באחוזים טובים. בחלקים מהמשחק גם שמרנו טוב. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת ולעשות את העבודה". על המשך הסדרה אמר המאמן: "המשחק הבא הוא משחק חדש. אי אפשר לחלק את ההפרשים של המשחק הזה והקודם לכל הסדרה. צריך להמשיך קדימה ולנצח אותה".

כשנאל האם יכולה עוד בני השרון להפתיע במשחק הבא, אמר גרשון: "כן, הם קבוצה טובה והכל יכול להיות, אבל יש דינמיקה גם לסדרה, ואני חושב שעכשיו אנחנו במצב טוב". על השחקן שלו, סטפון לאזמה, שנפגע בכף רגלו וכרגע ישנו חשש לשבר, אמר המאמן: "כל זר שחסר לנו זה בעייתי. לשמחתנו פישר חזר לסדרה, וגם יניב משחק בסדר ונצטרך למזער את הנזק, כי לאזמה הוא כוח עבורנו מתחת לסל".

קפטן הצהובים, דרק שארפ, שאף זכה להתעלל מעט בעצמו בבני השרון אמר לאחר הדריסה: "אין עוד מה לחגוג. ההפרש הוא לא משנה, התוצאה לא משנה כל עוד אנחנו מנצחים". כשנשאל עד כמה קל היה המשחק, אמר הקפטן: "זה לא באמת קל. אנחנו עושים את העבודה שלנו והכי חשוב שאנחנו מנצחים. לא היה לנו שוק אחרי המשחק הראשון".

"נצטרך לעמוד איתנים בחמישי"

מנגד, בבני השרון זעמו מאוד בסיום המשחק על השחקנים, ועל ההגנה הרכה שהציגו. מאמן הקבוצה, דן שמיר אמר: "אם זה יראה ככה אין הרבה תקווה לקראת המשחק הבא. אנחנו כמובן משחקים נגד קבוצה טובה וזה לא קל לשחק נגדה פעם אחר פעם. אם אנחנו נישבר ונפרוש לא יהיה לנו מה לעשות בהמשך הסדרה". על ההמשך אמר שמיר: "זה תלוי בכל מי שנמצא אצלנו. זה יכול גם לא ללכת כי אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה". על המשחק עצמו אמר המאמן: "מכבי רצו והגיעו לזריקות נוחות. משהו ברוח אצלנו לא קיים. יש לנו עוד משחק אחד לנסות לעשות את זה, ואם זה לא יהיה אז נגמר".

גם ארז כץ נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "צריך לאסוף את כל השברים משתי המכות שקיבלנו בשני המשחקים האחרונים. המזל היחיד שלנו הוא שבסדרה הזאת לא סופרים את ההפרשים אלא את התוצאה. נראה לי שהרבה אנשים היו קונים את הסיטואציה הזאת". על המשחק הרביעי, שעשוי להיות האחרון של הקבוצה השנה, אמר כץ: "אנחנו נבוא מוכנים למשחק הזה ונעשה מאמץ. אנחנו לא מצליחים להתמודד עם האינטנסיביות והאגרסיביות שלהם. נצטרך לעמוד איתנים ביום חמישי ולקוות שהמשחק יהיה צמוד. אני חושב שאנחנו משחקים התקפה לא טובה, ואז מכבי רצים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully