וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש תציע לאסולין חוזה לעונה הבאה

10.5.2010 / 22:39

החלוץ מחזיק בהצעות מליגת העל, אבל נוטה להסכים. גורם: "הכיוון חיובי". מליקסון יזכה לשדרוג. המאמן יחליט לגבי קאלה

החלוץ ליאור אסולין יוזמן במהלך השבוע לפגישה במשרדי הפועל באר שבע, לאחר שבמועדון החליטו להציע לו חוזה לעונה הבאה. בבאר שבע טוענים כי הם מחזיקים באופציה לעונה הבאה, אך השחקן טוען כי אין סיכום כזה. בימים הקרובים, לאחר ההכרזה על המאמן החדש, תתבהר הסוגיה בפגישה כשהנטייה היא להחתים את החלוץ. "הכיוון חיובי, מאמינים שהשחקן יישאר איתנו", אמר גורם במועדון. אסולין אמר הערב (שני): "אין לי חוזה בבאר שבע, אבל אני מעדיף להמשיך בעונה הבאה. נראה מה יקרה בפגישה". את השחקן מייצג סוכן השחקנים עובד קראוס.

המגן שמעון הרוש והקשר אייל שן יוזמנו בקרוב מאוד לשיחות והם אמורים להישאר. באשר למאמן, במועדון עדיין טוענים כי ניר קלינגר הוא המועמד המוביל. בשיחה עם אלונה ברקת השניים גיבשו קווים כלליים באשר לחוזה ונראה כי המאמן יסגור בסופו של דבר בקבוצה.

לקשר מאור מליקסון שמחזיק בחוזה לשלוש עונות, יוצע להישאר בכפוף לשדרוג החוזה שלו. מליקסון יוכל לעבור העונה לקבוצה גדולה, אך הוא מעדיף להישאר בבאר שבע אם תנאיו ישופרו. בהתאם לפרסום בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, הקשר יוסי אופיר שוחרר היום מהקבוצה ולא ימשיך בה בעונה הבאה למרות שהמועדון מחזיק באופציה להארכת החוזה. במועדון חיכו שהשחקן יחזור מחופשה פרטית כדי לבשר לו על ההחלטה.

לגבי השוער טברטקו קאלה, רק לאחר שהמאמן יתמנה לתפקיד, יוחלט האם להציע לו חוזה. כזכור, ב-31 במרץ פורסם כי האופציה על הארכת חוזהו פגה ובמועדון ביקשו מהשוער לחפש קבוצה אחרת. המגן אופיר דוידזאדה יחתום בימים הקרובים על חוזה לחמש שנים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully