וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "נילחם עד הדקה האחרונה, זה עניין של אליפות"

10.5.2010 / 11:53

מאמן מכבי חיפה הכין את שחקניו למשחק הקריטי מול בני יהודה. גדיר הפצוע ייעדר. חרזי חזר מאירופה, יצא לחפש מגן וקשר אחורי

הסקאוט של מכבי חיפה, אלון חרזי, חזר אמש (ראשון) ממסע של מספר ימים ברחבי אירופה, לאחר שחיפש שחקנים לעונה הבאה. גורמים במועדון סיפרו כי חרזי התבקש לחפש שחקנים בעמדת המגן השמאלי והקשר האחורי. גורם במועדון אמר: "חלק מהתפקיד של חרזי הוא לאתר שחקנים בעמדות שאלישע לוי רוצה להתחזק בהם, לגבי עמדה זו או אחרת, ההחלטות שמורות בתוך המועדון".

החלוץ מוחמד גדיר (כאבי גב) לא התאמן היום וייעדר כנראה מהמשחק הקרוב מול בני יהודה. גדיר מתווסף לאייל משומר ובירם כיאל הפצועים, בעוד ג'ון קולמה מוצהב ואת מקומו עשוי לתפוס אייל גולסה. אלישע לוי אמר לשחקניו לפני האימון: "לא יהיה לנו משחק קל נגד בני יהודה, אני לא מתכוון להכביד עליכם השבוע כדי שתגיעו מרוכזים למשחק הזה. נילחם עד הדקה האחרונה כי זה עניין של אליפות". הקפטן יניב קטן נמצא כל הזמן עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לאווירה בקבוצה ומבקש מחבריו לקבוצה להגיע רגועים למשחק ולא לחגוג לפני שהקבוצה תנצח את בני יהודה.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט בחודש אפריל, לפיה במכבי חיפה נוטים לשחרר את ג'ון קולמה מסיבות כלכליות, גורם במועדון התייחס הבוקר לקשר כשאמר: "כמו שהבהרנו בעבר, לא נוכל למכור אותו בעונה הבאה. שום דבר לא השתנה, עדיין יש כאן שיקול כלכלי". אותו גורם הדגיש: "ייתכן שהוא נעלב מאותם פרסומים, אבל קולמה מעולם לא ביקש לעזוב".

סאדאת בוקארי, שאלישע נשמע תומך בו באסיפת שחקנים שנערכה לפני שבועיים, צפוי לעזוב למרות הדברים שאמר עליו המאמן. פיטר מסיללה, שאמר לאחרונה לחבריו שזאת העונה האחרונה שלו בקבוצה וכי הוא בודק אופציות בליגה האנגלית, מחכה לתשובות מסוכנו, שאמורות להתקבל בשבוע הבא.

בתוך כך, מתברר כי אלישע לוי נוטה שלא להחזיר שחקנים מושאלים בעונה הבאה משיקולים מקצועיים. השחקנים הבכירים ביותר ברשימת המושאלים של המועדון הם עדן בן בסט, ירו בלו ותומר חמד, שכבשו העונה תשעה שערים בקבוצות שלהם בסך הכל. כפי שפורסם אתמול, בית"ר ירושלים רוצה את חמד ושי מימון במסגרת עסקת העברתו של ברק יצחקי, כשגם ישראל זגורי הצעיר על הפרק. גם אם יוחלט בסופו של דבר לשנות את המדיניות, לוי לא יחזיר יותר משחקן אחד הביתה. ברשימת המושאלים מופיעים בין היתר גם תום אלמדון, אלי ארליך, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, ליעד אלמליח, מור דהן, גד עמוס ואיתן עזריה. יחד עם זאת, במידה שמימון יעזוב את מכבי חיפה, ייתכן והקבוצה לא תחפש בלם אחר ותחזיר את מור דהן, שהמועדון עוקב אחריו העונה.

שחקן לקראת בני יהודה: "מדגדג לראות איך צ'לסי חגגה על וויגאן"

בחיפה מקווים שהנהלת בני יהודה תקצה מקומות נוספים לאוהדים לקראת המשחק על האליפות ביום שבת הקרוב במחזור האחרון של ליגת העל. אתמול, כזכור, הסתערו האוהדים על הקופות ורכשו כ-8,000 כרטיסים. כל הכרטיסים שהוקצו אמש למשרדי הכרטיסים אזלו וכרגע תתאפשר הטבה מיוחדת רק למנויים.

מהנהלת חיפה נמסר: "במכבי חיפה מתנצלים בפני האוהדים שלא הצליחו לרכוש כרטיס למשחק ומדגישים שמדובר במשחק חוץ שבו בני יהודה מארחת. אם יהיו שינויים והנהלת הכתומים תחליט להקצות מספר כרטיסים נוסף, תימסר הודעה לאוהדים".

שחקן בקבוצה אמר הבוקר לקראת המשחק: "אפשר לעשות את האליפות הזאת בסטייל, אנשים ראו איך צ'לסי חגגה אתמול על וויגאן וזה מדגדג. ברור שמספיק לנו אחד אפס קטן, אבל אם נשחק את המשחק הרגיל שלנו, נוכל להבטיח את האליפות מוקדם. בני יהודה לא תקל עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully