וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משחק מושלם לדאלאס בריידן

10.5.2010 / 1:14

הישג נדיר למגיש של אוקלנד, שלא הרשה לאף רץ של טמפה ביי לעלות לבסיס בניצחון 0:4 ורשם משחק מושלם 19 בהיסטוריה

זה לא קורה בכל יום, בוודאי שלא בכל שנה, אבל זה קרה הלילה (בין ראשון לשני). דאלאס בריידן, המגיש של אוקלנד אתלטיקס, רשם את המשחק המושלם ה-19 בסך הכל בהיסטוריה של ה-MLB, כשלא הרשה לאף שחקן של טמפה ביי רייז לעלות לבסיס בניצחון 0:4. טמפה ביי, אגב, הייתה גם הקורבן של המשחק המושלם הקודם בליגה, ב-23 ביולי אשתקד מול מייק בהרלי ושיקגו וייט סוקס.

"זהו הישג קבוצתי", הצטנע בריידן, "יש בחוץ שמונה שחקנים שרודפים אחרי כדורים ותופסים אותם כדי לפסול את היריב. זה הישג שלנו. לא שלי - שלנו".

בריידן רשם את ההישג ההיסטורי לאחר שהגיש תשעה אינינגים מלאים, במהלכם סילק שישה חובטים בסטרייקאאוט ב-109 זריקות. הוא היה חד לכל אורך המשחק, כשרק הניסיון הראשון של ג'ייסון בארטלט מטמפה ביי בפתיחת ההתמודדות היה קרוב להירשם כחבטה. משם סילק בריידן שחקן אחר שחקן בדרך להיסטוריה. גולת הכותרת בקריירה של המגיש בן ה-26 נרשמה בשלהי אפריל, כשהתעמת עם אלכס רודריגז מהיאנקיז. הכוכב של ניו יורק אמר כי "בריידן קיבל את 15 דקות התהילה שלו". הוא לא בדיוק ידע שהתהילה הזו תתארך קצת.

המגיש המוכשר של אוקלנד פרץ במהלך השנה שעברה והמשיך את ההתקדמות שלו השנה, אולם ספק אם גם הוא חלם על הישג כזה, שנחשב ליוקרתי ביותר בבייסבול. לאחר שגייב קפלר מהרייז פסל, בריידן הניף את ידיו מעלה כלא מאמין ופרץ בבכי. השחקן האחרון מאוקלנד שעשה זאת היה ג'ו "קאטפיש" האנטר, נגד מינסוטה ב-1968. אז חזו בהישג כ-6,000 צופים, הלילה נרשמה כמות כפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully