וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ בדרך: סהר קיבל הודעה להצטרף לדרא"מ

9.5.2010 / 15:40

בן סהר התבקש להתכונן למסע הנבחרת לדרא"מ, שחקנים נוספים מהצעירה בעקבותיו. הפגישה בין איוניר לפרננדז נדחתה

חלוץ אספניול והנבחרת הצעירה של ישראל, בן סהר, קיבל הודעה לפיה הוא צפוי לצאת עם הנבחרת הבוגרת למשחקי הידידות באורוגוואי וצ'ילה בסוף החודש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, סהר אמור להיות חלק מרשימת שחקנים שיעזבו את הנבחרת האולימפית רגע לפני המשחק הכי חשוב שלה במסגרת מוקדמות גביע אירופה מול שבדיה. לא ברור כיצד יגיב מוטי איווניר למהלך, משום שהדבר עשוי לחסל את הסיכויים של הנבחרת הצעירה להעפיל לשלב הבא. שחקנים בכירים נוספים כמו גיא אסולין, אייל גולסה ואחרים צפויים גם הם לקבל זימון.

אמש התברר כי מלבד הלגיונרים (ביניהם יוסי בניון, דודו אוואט וטל בן חיים), שלא אמורים להגיע לצמד המשחקים, גם השוער לירן שטראובר ייעדר מהם בשל חופשה משפחתית באורלנדו שאותה תכנן מבעוד מועד. שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' לא ייצא גם הוא לצמד המשחקים בגלל טיפולים וככל הנראה השוער אוהד לויטה, שמשחק בליגה ההולנדית, יקבל זימון. במקרה שתיווצר בעיה עם לויטה, ייתכן שאריאל הרוש מהנבחרת הצעירה ייצא ואיווניר יצטרך לחפש שוער אחר.

הפגישה בין איווניר ללואיס פרננדז, אגב, לא תתקיים כנראה היום משום שבהתאחדות לא הודיעו למאמן על פגישה כזאת. יחד עם זאת, הפגישה הקריטית של איווניר תתקיים דווקא מול אבי לוזון ולא מול פרננדז, משום שיו"ר ההתאחדות כבר סיכם עם המאמן, כזכור, על מינויו של מאמן הנבחרת האולימפית לתפקיד הסקאוט. בהתאחדות מעריכים כי הפגישה תתקיים בתוך 48 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully