וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א פנתה לרוקו לני אוקיץ'

הרכז הקרואטי נמצא במגעים עם הצהובים, שנוטים לוותר על ויז'נייבסקי. ג'ייסי קארול, מלך הסלים בספרד, מועמד להחליף את אנדרסון

מכבי תל אביב מעלה הילוך בכל הקשור לחיזוק לקראת העונה הבאה. בסוף השבוע האחרון פנתה הקבוצה לרוקו לני אוקיץ', הרכז הקרואטי ששיחק העונה במילווקי באקס וסיים את העונה בפנרבחצ'ה, והיא מנהלת עימו מגעים. הצהובים יודעים ששוק השחקנים דל מאוד ברכזים הקיץ, ובמועדון קיימת מחלוקת לגבי אנדרו ויז'נייבסקי, שההערכה כעת היא שהוא לא ימשיך.

מועמד נוסף להצטרף לסגל של פיני גרשון הוא ג'ייסי קארול, גארד אמריקאי שמשחק בגראן קנאריה ומוביל את הליגה הספרדית בנקודות. רוברט ארצ'יבלד ממלאגה הוא עדיין המועמד המוביל לחיזוק הקו הקדמי, לצד פופס מנסה בונסו מצסק"א, וריצ'רד הנדריקס מגרנדה.

אוקיץ' (25, 1.95 מ') הוא גארד קרואטי בוגר האקדמיה של ספליט הקרואטית, בה גם עשה את צעדיו הראשונים. את עונת 2004-2005, עונתו האחרונה בספליט, סיים עם 18.3 נקודות למשחק בליגה האדריאטית. משם המשיך אל טאו ויטוריה הספרדית ומשם אל ברצלונה, אך לא הותיר חותם מיוחד כסיים את עונותיו ביורוליג עם 4.4 ו-5.1 נקודות למשחק ביורוליג בהתאמה.

בעונת 2007-2008 הוא עשה את קפיצת המדרגה הראשונה שלו ביורוליג בוירטוס רומא עם ממוצעים של 12.7 נקודות למשחק, מה שהקנה לו עונה לאחר מכן חוזה ב-NBA, בטורנטו ראפטורס. בעונה שעברה הוא לא הציע יכולת משכנעת ובקיץ עבר בטרייד למילווקי באקס, לפני שבינואר האחרון הצטרף לפנרבחצ'ה הטורקית, בה מציג ממוצע של 10.9 נקודות למשחק בליגה.

קארול (27, 1.88 מ') הוא גארד בוגר מכללת יוטה סטייט, כשאת העונה האחרונה שלו במכללת סיים עם ממוצע של 22.4 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. אחרי סיום המכללת הוא ניסה את מזלו במספר מחנות NBA, אל לא הצליח למצוא קבוצה בליגה הטובה בעולם. בעונה שעברה הגיע לאיטליה אל טראמו עם 15.9 נקודות למשחק. בקיץ האחרון הוא עבר אל גראן קנריה הספרדית, בה הוא קולע בליגה 19.3 נקודות למשחק ומוליך את קלעי הליגה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully