וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חומדים את תומר חמד

חלוצה של אחי נצרת אמור לחזור אוטומטית למכבי חיפה, אבל בבית"ר ירושלים מעוניינים לרכוש אותו, או לפחות לשאול

‎בבית"ר ירושלים אמנם יודעים כי צפויה להם שנה קשה במיוחד בעונה הבאה, בה ימכרו חלק נכבד מכוכביה - אך בקבוצה חושבים גם על הרכש, ופנו כבר לחלוץ מכבי אחי נצרת תומר חמד. במועדון, שצפוי להיפרד מברק יצחקי וטוטו תמוז, מבינים כיי ש צורך בחלוץ וסימנו את החלוץ הצעיר שכבש העונה תשעה שערים. חמד חוזה לעונה נוספת במכבי חיפה ובבית"ר מתכננים להשיגו באחת משתי דרכים - השאלה או עסקת חליפין.

אם ימכר ברק יצחקי למכבי חיפה, יכלל תומר חמד בעסקה ובית"ר תבקש לקבל את כרטיס השחקן שלו ותחתים אותו על חוזה למספר שנים. אם יצחקי יעזוב למועדון אחר, חמד צפוי להאריך את חוזהו במכבי חיפה בשלוש שנים ולעבור בהשאלה לקבוצה שתסכים לשלם לו את השכר הכי גבוה. בבית"ר מאמינים כי אם יציעו לו שכר של כ-120 אלף דולר ברוטו לעונה, הוא יעדיף אותם על קבוצות אחרות שיציעו סכומים דומים.

אם אכן תצא לפועל עסקת החליפין על ברק יצחקי, בבית"ר יבקשו גם לשאול את שי מימון וישראל זגורי הצעיר. גם אם העסקה לא תצא אל הפועל תנסה הקבוצה מהבירה לשאול את השניים מחיפה באופן פרטני.

עם זאת, בחמד מעוניינות קבוצות נוספות, בהן גם בני יהודה במסגרת עסקת חליפין משלהם במידה ואלירן עטר יעבור לירוקים. כזכור, חמד כבר שיחק בבני יהודה בעונה שעברה, ומאמנה של בני יהודה בשנה הבאה דרור קשטן מעריך מאוד את השחקן.

"כרגע אני עדיין כואב את ירידתה של נצרת ליגה ומתרכז במשחק הבא", סיפר אתמול חמד עצמו. "יש לי חוזה לעונה נוספת במכבי חיפה ואליהם אני חוזר אוטמטית בסיום העונה. מה יהיה הלאה אני עדיין לא יודע".

שחקני בית"ר קיבלו יומיים מנוחה ויחזרו לאימונים מחר לקראת המשחק מול הפועל ת"א. אמנם בירושלים שמחו מאובדן האליפות של הפועל ת"א, אך בקבוצה מבינים כי מדובר באובדן הכנסות גדול שכן יגיעו פחות אלפי צופים - הן מת"א והן מירושלים, והקבוצה תאבד רווח פוטנציאלי של מעל למאה אלף שקלים.

בעקבות הביקוש הקטן לכרטיסים, הוחלט בבית"ר שלא להקצות את היציע הצפוני לאוהדי הפועל תל אביב באופן סופי, והוא יפתח אם אוהדי בית"ר ירכשו מספיק כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully