וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ת"א: "כנראה שהמכביזם מת"

האדומים זועמים על שחקני מכבי ת"א: "הוכיחו כמה מכבי הגדולה הפכה למועדון קטן". הקבוצה תועמד לדין על התפרעות אוהדיה

הפועל תל אביב פתחה את הבוקר (ראשון) שלאחר הדרבי עם אותן תחושות קשות שליוו אותה מיד בסיום הדרבי אמש (0:0). האדומים מסרבים להירגע מהחגיגות של שחקני מכבי תל אביב עם שריקת הסיום אתמול של מאיר לוי, שקבעה כמעט בוודאות שהאליפות תהיה של מכבי חיפה גם העונה. "אנחנו מאחלים למכבי שסיימו כל עונה במקום השלישי", אמר הבוקר גורם בהפועל תל אביב. "היכולת שהם הציגו אתמול לא מחקה את חרפת המשחק מול חיפה. כנראה שהמכביזם מת אם הם חוגגים תיקו אפס כאילו הם זכו באליפות".

"הם הוכיחו אתמול סופית כמה מכבי הגדולה הפכה למועדון קטן", הוסיף אחד השחקנים. "פעם האוהדים שלהם לא היו עוברים בשתיקה כשלא מנצחים דרבי שנתיים, אבל אתמול שהם אמרו שהחזירו את הכבוד למועדון, אחרי בונקר של 11 שחקנים, זו ממש בדיחה". עוד תוצאות אתמול מהדרבי: ההתאחדות החליטה להעמיד את הפועל תל אביב לדין על התפרעות אוהדים במהלך ובסיום המשחק אתמול.

מעבר לאותן תחושות קשות, בהפועל תל אביב ינסו לשים את הדרבי ואת אולי אובדן האליפות בצד, כדי להתרכז בגמר הגביע בעוד יומיים מול בני יהודה. "זו באמת תהיה אכזבה נוראית אם נסיים את העונה הנהדרת הזו בלי תואר", אמר אתמול אחד השחקנים.

לקראת משחק הגמר ביום שלישי, המגן דדי בן דיין נבדק היום, לאחר שהתלונן בסיום המשחק אמש על כאבים ברגלו, ונמצא כי הוא יהיה כשיר. הקפטן וואליד באדיר עודד את השחקנים באימון ואמר להם: "צריך להרים את הראש לקראת הגביע". האימון היה קליל בלבד ומחר רוב הכנת הפועל תיעשה באסיפה טקטית כמעט ללא אימון פיזי, כאשר גוטמן צריך עדיין להכריע מי יפתח כמגן הימני - דני בונדר או עומרי קנדה.

לגבי עתיד הסגל הקיים, בהפועל תל אביב ימתינו עד אחרי מחזור סיום העונה ואז יחלו בעבודה אינטנסיבית על העונה הבאה. הפועל תל אביב תנסה להיפטר מהחוזה של הקרואטי בויאן ורוצ'ינה שלא שותף כבר ארבע משחקים. אם לא תמצא קבוצה שתהיה מכונה לקלוט אותו ולשלם את החוזה הקיים שלו במועדון, תאלץ הפועל לנסות להשאילו, אולי לאחת מקבוצות הליגה.

בהפועל תל אביב גם חושבים על חיזוק הקבוצה ובשלב הראשון ינסו לחזק את הסגל לעונה הבאה בהבאתו של ברק יצחקי, אך כרגע הסכומים שבית"ר דורשת על החלוץ שמים בספק רב את העסקה. מלבד יצחקי, בהפועל ימתינו להתפתחויות עם וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, גיל ורמוט, איתי שכטר ואביחי ידין. ברגע שתדע הפועל מי מבין החמישה יעזוב, שאי לקיחת האליפות דווקא יגדיל את הסיכויים שלהם לעזוב את המועדון, ואז יחליטו על רכש בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully