וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פער של 20 אלף דולר בלבד בין ויסה להפועל פ"ת

9.5.2010 / 10:17

הקבוצה הגישה הצעה משופרת לקשר הפרואני, שנמצא על סף סיכום. תומר סיני: "הוא רוצה אותנו ואנחנו אותו"

בהפועל פתח תקוה חגגו אתמול (שבת) את הניצחון 1:2 על הפועל חיפה, שהרחיק את הקבוצה לפער של חמש נקודות מהפועל רעננה שנמצאת מתחת לקו האדום, ושלוש נקודות מהפועל רמת גן במקום שמוביל למשחק המבחן מול הקבוצה שתסיים שלישית בליגה הלאומית.

"למרות מה שכולם חושבים עוד לא נשארנו בליגה", אמר אלי מחפוד אחרי הניצחון. "אנחנו חייבים לא להפסיד בשבוע הבא לרעננה, אבל ברור שנעלה במטרה לנצח". היו"ר דני לוי הוסיף: "בלי תומר סיני וגל חצור לא היינו כאן, הקבוצה הייתה במשבר כלכלי ומקצועי גדול בתחילת העונה, אבל הם יחד עם מחפוד פתרו את הבעיה".

פער של 20 אלף דולר בלבד מונע את חתימתו של ג'וניור ויסה בקבוצה, והמגעים בין ההנהלה לסוכנו של השחקן, באנדי ארויו, יימשכו גם הבוקר. הבוקר העלתה פתח תקוה את הצעתה לקשר הפרואני מ-120 אלף דולר לשנה, ל-130 אלף דולר, ולמרות שויסה דורש 150 אלף דולר לעונה,

"אנחנו מאוד רוצים את ג'וניור ויסה, והשחקן מאוד רוצה להצטרף להפועל פתח תקוה", אמר תומר סיני. "אנחנו מקווים שהוא יהיה שחקן שלנו בתמונה הבאה". נראה שהצדדים יגיעו לפשרה שתאפשר את הישארותו. במקביל נמשכים גם המגעים עם רודי חדד, עליו הצהירו בהנהלה: "הוא כמעט סגור אצלנו".

בהתאם למדיניות של המועדון שבוחן שחקנים יהודים ממדינות זרות, ייבחן בקבוצה הקשר הארגנטינאי אסקייל יוסין (26), שמשחק העונה בליגה באורוגוואי, ובעבר שיחק בליגה המכסיקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully