וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "האמנתי לאורך כל הדרך. זה לא נגמר"

9.5.2010 / 9:12

מכבי חיפה והקפטן, שלא חגג אחרי הניצחון על בית"ר, מנסים לשמור על פאסון. אוהדי הקבוצה פשטו על הקופות לקראת בני יהודה

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בבוקר שאחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, במכבי חיפה הפסיקו לחגוג את העלייה לפסגה. אם אתמול (שבת) השחקנים חגגו בחדר ההלבשה אחרי הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים והחזרה למקום הראשון בטבלה, בצוות המקצועי והניהולי מנסים לשמור על פאסון ולכן כבר אתמול הורו לשחקנים להפסיק בחגיגות עד המשחק מול בני יהודה. אמש כתב מנהל הקבוצה אדורם קייסי לשחקנים על הלוח בחדר ההלבשה: "בשבוע הבא יש בני יהודה". "המשמעות ברורה לכם", הבהיר קייסי לשחקנים.

כפי שכבר פורסם, הבלם דקל קינן מעוניין לעזוב לאירופה רק אם יקבל הצעה מקבוצה לא פחות בכירה ממכבי חיפה כשבסביבתו הבהירו: "כסף הוא לא המניע היחיד. השחקן רוצה להתקדם". אתמול הגיע לאצטדיון סקאוט רוסי שעקב אחר שלומי ארבייטמן, שמבוקש גם ברומניה.

"זה עדיין לא נגמר. אני בטוח שכל כדורגלן משחק בשביל רגעים כאלה והשמחה ממש גדולה. לא זכורה לי אווירה כזאת בקריית אליעזר, אבל חייבים להיות עם הרגליים על הקרקע", אמר יניב קטן. "יש פה מתח כל שבוע. מתח זה חלק מהמשחק, לדעת שאנחנו באים לקריית אליעזר במיוחד אחרי כל הסיפור של הקיזוז וכל מה שקורה. אני מאוד מאושר שהדברים תלויים עכשיו בנו, שהדברים בידיים שלנו. צריך להגיע עם רגליים על הקרקע ולנצח את בני יהודה. זה עדיין לא הזמן לסיכומים".

קטן היה השחקן היחיד שניסה שלא לחגוג בחדר ההלבשה אמש ואמר לשחקנים: "חבר'ה, אל תשכחו, בשבוע הבא יש משחק". על השאלה האם הוא חשב, דקות לפני הסיום, שהקבוצה שלו מסוגלת להעפיל לפסגה בתום המחזור הזה ענה: "האמנתי לאורך כל הדרך. אחרי שהפסדנו להפועל תל אביב עברו עלינו ימים לא קלים. היינו צריכים לדעת שזה לא נגמר ולהילחם עד הסוף. מגיע כל הכבוד לשחקנים, הם ידעו לעבור את התקופה שאחרי הפועל. אני מקווה שנוכיח בשבוע הבא שהאליפות מגיעה לנו". אמש הודו שחקנים בחיפה לשוער לירן שטראובר על התצוגה מול הפועל תל אביב. השוער אמר למקורביו: "עשיתי את זה קודם כל בשבילי, כספורטאי". שחקן בחיפה אמר: "הוא התגלה כספורטאי למופת, כמו כל שחקני מכבי תל אביב. חגגנו אתמול כמו שלא חגגנו בכל העונה שעברה".

לאחרונה הוצע לחיפה הקשר קוני ג'קאריג'ה, ומכאן מקור הפרסומים ברומניה על מעבר אפשרי שלו לחיפה. ההערכה היא שג'ון קולמה ישוחרר אם חיפה תזכה באליפות, בעיקר משיקולים כלכליים אך גם משיקולים מקצועיים משום שהכוונה היא להתחזק בקשר אחורי זר בעל יכולות התקפיות. ולדימיר דבאלישווילי נמצא בסימן שאלה גדול, כשהשער שכבש אתמול גרם שוב להתלבטויות לגביו. המאמן אלישע לוי מעדיף חלוץ ברמה גבוהה שיוכל לעזור לו גם במאבקים באירופה. סאדאת בוקארי ששוב אכזב אמש ישוחרר. בשבוע שעבר אמר לוי לשחקנים במהלך אסיפת שחקנים: "תראו איזו השקעה מניב שחקן שעולה מהספסל", אמרה שהפתיעה לא מעט מהשחקנים.

בתוך כל החגיגות, מתבשלת לה עסקה מעניינת עם בית"ר ירושלים בגזרת ברק יצחקי. בחיפה החליטו לא לאבד זמן, ואם הקבוצה תזכה באליפות בשבוע הבא היא תכניס את המשא ומתן עם בית"ר להילוך גבוה, בהתאם לדרישות החדשות של הקבוצה מהבירה. אמש אישרו מקורבים לעסקה כי בית"ר ביקשה בנוסף לתשלום עבור ברק יצחקי אישור לנהל משא ומתן כספי עם שלושה שחקנים: הראשון הוא החלוץ תומר חמד, שמצטיין העונה במדי אחי נצרת ובשבוע הבא יפגוש את האקסית. השני הוא הבלם שי מימון, ששיחק אתמול אבל רוצה לעזוב. גם הקשר ישראל זגורי עשוי להיכלל בעסקה אם ישוחרר. מקורב לעסקה אמר: "בחיפה מחכים לגמור עם סיפור האליפות ואז יתפנו לשלב המשא ומתן. בית"ר רוצה את שלושת השחקנים האלה גם בלי קשר לעסקה, אבל ברור שמעבר של יצחקי יקדם אותה".

היום החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק נגד בני יהודה. החל מהשעה 16:00 נפתחו הקופות בקריית אליעזר ומאות אוהדים הגיעו לרכוש אותם. בחיפה הדגישו כי בעלי המנויים יקבלו עידפות לרכישת כרטיס (אחד לכל מנוי) עד יום שלישי. מדובר בכרטיס לשער 2 בלבד. קרוב ל-8,000 כרטיסים ימכרו עד סוף היום לקראת המשחק ובכך תסתיים האפשרות של האוהדים לרכוש כרטיסים למשחק. במשרדי לאן נמכרו כל הכרטיסים שהוקצו להיום, כ-5,000 בסך הכל (יציעים 7, 10, 11). כרטיסים נוספים (ליציעים 2, 4, 5) נמכרו בחיפה. כרטיסים נוספים יהיה ניתן לרכוש במשרדי גרבר במרכז הכרמל ובקניון לב המפרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully