וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת: "משחק העונה"

דור בלך

7.5.2010 / 15:28

שתי האחרונות ייפגשו לקרב ראש בראש, אחריו אחת מהן תנשור ללאומית (ש', 15:30, ספורט1). חמד חוזר בשורות האורחים

הפועל רעננה ואחי נצרת יפגשו מחר (שבת, 15:30, ספורט2) למשחק ממנו אין דרך חזרה ובסופו אחת מהן תמצא את עצמה חזרה בליגת המשנה, פחות משנה לאחר שהעפילו לליגת העל.
רעננה, שתארח את המשחק, חייבת ניצחון - פחות מכך והיא תרד ליגה באופן סופי.

"זה משחק העונה, הפעם באופן רשמי", יודע צביקה צמח, מאמן רעננה. "מבחינתנו הסתיימה הליגה וזה משחק של להיות או לחדול. אם לא נשיג את שלוש הנקודות, כל תוצאה תסגור את המעגל עבורנו, אבל גם אם ייגזר עלינו לרדת, לפחות נוכיח שעד הרגע האחרון נלחמנו. אנחנו חושבים שאם נרד, לפחות שזה יהיה ירידה לצורך עליה. למרות זאת, אני מאמין שאם נצליח לנצח, נעשה צעד גדול לכיוון המבחנים ואני עדיין מאמין שאפשר להישאר".

צמח ייאלץ להסתדר בהרכב חסר, כשהחלוץ כריסטיאנו דוס סנטוס פצוע וצפוי להחמיץ את המשחק. החלוץ, שסובל מפציעה בכף רגלו, לא הצליח להתאמן הבוקר באימון המסכם, ויעבור מחר מבחן כשירות, כשבכל מקרה הוא לא יהיה כשיר ל-90 דקות ולא יפתח. פרט לכך ימשיך צמח עם אותו הרכב שהחזיר את רעננה לחיים במחזורים האחרונים. "הסברתי לשחקנים שהכל בראש שלהם, ואם הם ירצו להישאר בליגה הם יישארו", משוכנע המאמן. "יש לי ביטחון בשחקנים, ראיתי בעיניים שלהם שהם רוצים ולכן יש לי הרגשה שננצח מחר, אני מעריך מאוד את השחקנים שלי ומאמין שהם יעשו את זה".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, תמיר פור, אבי כנפו, סטיבן כהן, דודו ביטון, ריקארדס בניושיס.

נצררת: חמד חוזר, ווסט ייעדר

גם באחי נצרת, עבורה תיקו ישאיר סיכוי להגיע למבחנים, לא מתכוונים להסתפק בפחות משלוש נקודות. "זה המשחק שלכם, בשבילו עבדתם כל העונה ובו תצטרכו להביא את היכולת הכי טובה שלכם", הסביר ג'ון גרגורי לשחקני נצרת. "אתם צריכים לעלות בשיא המוטיבציה כאילו ירו אתכם מלוע של תותח, אבל מצד שני לא לאבד את הראש בהגנה ולזכור קודם כל לא לספוג, כמו שקרה לנו מול עכו".

גרגורי יאלץ להסתדר ללא אנדרסון ווסט הפצוע, שרק לפני מספר שבועות שב מפציעה ארוכה ועזר לייצב את חוליית ההגנה. מור דהאן יחזור לעמדתו המקורית ויפתח כבלם, בעוד איסמעיל עמאר יחזור להרכב כמגן ימני. מלך שערי הקבוצה, תומר חמד, שלא שיחק בשבוע שעבר עקב צהובים, יחזור מחר הישר אל ההרכב במקום איב ג'ידה, כשגרגורי ביקש ממנו להבקיע מחר גם בשביל המשחק שלא שיחק מול עכו. פרט לכך לא צפוי המאמן האנגלי לערוך שינויים בהרכב.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמאעיל עאמר, מור דהאן, מרק גורמן, מג'ד יונס, רמי דואני, שלומי חנוכה, יניב לוזון, גיא דיין, לואב כיאל, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully