וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים: "אווירה של טירוף"

האלופה מוכנה למשחק הקריטי (ש', 20:00, ספורט1). לוי לשחקנים: "אף אחד לא ייתן לנו שום דבר". בית"ר בהרכב חסר

במכבי חיפה מגבירים את ההכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. המגרש בקרית אליעזר צפוי להיות מלא כמעט עד אפס מקום, כשהדבר תלוי באוהדי בית"ר ירושלים, להם הוקצו כ-2,500 כרטיסים. אוהדי חיפה מתכננים מחר (שבת) מפגן מרשים לטובת הקבוצה שלהם. שחקנים בקבוצה אמרו: "תהיה מחר אווירה של טירוף. נכון שצריך להתרכז בעצמנו, אבל ברור שנתעדכן בתוצאה של הפועל במחצית".

אלישע לוי לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב. ליאור רפאלוב תורגל גם היום בהרכב לקראת המשחק ואילו אייל גוסלה ייאלץ להמתין להזדמנות מהספסל. "רפאלוב בכושר טוב, הוא צריך למשוך את הקבוצה קדימה", נאמר על הקשר. עלי עוסמאן, גוסטבו בוקולי ושלומי ארבייטמן ימשיכו גם הם בהרכב, זאת בניגוד לבלם שי מימון, שעתידו במועדון ממשיך להיות לא ברור, ומחר ימשיך ז'ורז'ה טשיירה לפתוח במרכז ההגנה. באסיפת הקבוצה הקרין היום לוי לשחקנים קלטת של המשחק מול מכבי תל אביב ואמר להם: "חשוב מאוד שנעשה את העבודה, יש עלינו ועל הפועל לא מעט לחץ כי המשחקים באותה שעה. נגד מכבי תל אביב הנענו את הכדור יפה, בנגיעה. אנחנו צריכים לבוא באותה רמת מחויבות למשחק מול בית"ר, אף אחד לא ייתכן לנו שום דבר".

מוחמד גדיר לא נטל חלק באימון גם היום בגלל כאבי גב עימם עלה לשחק מול מכבי תל אביב ונראה כי לא ייכלל בסגל לקראת המשחק.

במועדון אמרו כי אין עדיין החלטה האם לשחרר את ישראל זגורי. כזכור, ראובן עטר (מכבי נתניה) ומרקו בלבול (בני סכנין) נוספו לרשימת המועמדים לקלוט בעונה הבאה את הקשר, שלא זוכה להרבה דקות משחק העונה. שלשום נערכה שיחה בעניין.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארביטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

בית"ר בהרכב חסר מאוד

בבית"ר ירושלים שלחו היום (שישי) מסר לשחקני הקבוצה שהם לא יעברו לסדר היום על עבירות משמעת. טוטו תמוז ואבי ריקן עמדו הבוקר בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון ונקנסו כל אחד בקנס כספי. תמוז נקנס ב-3,000 ש"ח, בעוד אבי ריקן נקנס ב-500 ש"ח. תמוז עמד בפני ועדת המשמעת לאחר שספג כרטיס צהוב שני סמוך לתום המשחק נגד מ.ס. אשדוד, אחרי שכבש והוריד את החולצה. כמו כן, תמוז הועמד לדין על כך שלא הופיע לפעילות בשיתוף עם ההתאחדות, בה היה אמור להופיע לאחר שזכה לשחרור מאימון יום חמישי שעבר. החלוץ לא הגיע לא לפעילות ולא לאימון. ריקן מצידו עמד בפני ועדת המשמעת בגין הכרטיס הצהוב המיותר שספג במהלך המשחק מול אשדוד לפני שבועיים. הכרטיס הצהוב שספג היה התשיעי שלו העונה, ובעקבותיו הוא יחמיץ את משחק הליגה מחר מול מכבי חיפה.

לאחר שהתפנו מענייני המשמעת התפנו בבית"ר להכנות למכבי חיפה ובקבוצה קיים חשש גדול מאוד מהמשחק בקרית אליעזר. "כשהיה לנו על מה לשחק, בבית, בסיבוב הקודם, קיבלנו 3:0 כאילו כלום", נזכר שחקן בקבוצה, "אז עכשיו שזה בקרית אליעזר והם חושבים רק על הפרש השערים - הפחד הגדול הוא שהם ישפרו אותו עלינו. אף אחד פה לא מכר או ויתר מראש על המשחק, אבל אני מפחד שבמשחק זה עוד יכול להיראות ככה". אוהדים רבים פנו לשחקנים בבקשה שיוותרו על המשחק, כשמנגד אוהדים אחרים ביקשו מהם לא לבזות את סמל המנורה.

המאמן דוד אמסלם, שביקש משחקניו להוכיח מקצוענות ולא לאבד ריכוז עד הרגע האחרון של העונה, ייאלץ להסתדר גם עם סגל חסר מאוד. מעבר להיעדרותם הקבועה של עידן ורד והקפטן אבירם ברוכיאן, יאלץ אמסלם להסתדר גם ללא קובי מויאל ועמית בן שושן הפצועים, וכמובן אבי ריקן המוצהב. פאולו דה לה האסה יפתח במקום קובי מויאל, כשבמקומו של בן שושן צפוי אמסלם לפתוח עם בלם נוסף - שמעון גרשון, שהחלים מהפציעה בכף רגלו.

מעבר לכך, צפוי אמסלם, שהדגיש בפני שחקניו שהם צרכים ויכולים לנצח גם את המשחק הזה, להמשיך עם אותו הרכב, כשאריאל הרוש בין הקורות, אלירן דנין ואיתן טיבי מגנים, תומר בן יוסף ואריק בנאדו לצד שמעון גרשון במרכז ההגנה, ועידן טל וג'וניור ויסה בקישור לצד דה לה האסה. טוטו תמוז יחזור מהרחקה אל החוד לצד ברק יצחקי.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, פאולו דה לה האסה, עידן טל, ג'וניור ויסה, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully