וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל פ"ת: לא מתכוונים לפתוח רגליים

שלומי דורה ביקש משחקניו שלא לחזור על "מקרה מכבי ת"א" מול הפועל פ"ת (שבת, 15:30, ספורט1), אך ישתף צעירים

הפועל חיפה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול הפועל פתח תקוה (15:30, שידור ישיר בספורט1). בחיפה יודעים כי המשחק עבורם לא ממש משנה מכיוון שכבר הבטיחו את מקומם בליגת העל בעונה הבאה, למרות זאת, מתכוונים האדומים לעלות במטרה לנצח. עוד בטרם האימון ערך המאמן שלומי דורה אסיפת קבוצה, בה ביקש מהשחקנים בעיקר לשמור על כבודם בתור ספורטאים: "ראינו מה עשו למכבי תל אביב בתקשורת אחרי המשחק מול מכבי חיפה", אמר המאמן. "בואו נעלה מחר למשחק עם נחישות לנצח, ונשמור על הכבוד של המועדון".

למרות הבשורה של דורה, לאורך כל השבוע המאמן עצמו לא הקפיד כל כך על כוננות גבוהה, ולא תרגל אפילו פעם אחת את ההרכב שהוא אמור לפתוח איתו. נראה כי המאמן מתכנן מספר שינויים וייתן את הבמה לצעירים של הקבוצה. חי בן לולו ושרון לוי יפתחו במקומם של אייל טרטצקי ואושרי רואש, כאשר עודד אלקיים יוסט לעמדת הבלם. רן אבוקרט, גל אראל וחנן ממן יתפסו את מרכז הקישור.

הרכב משוער: אוהד כהן, חי בן לולו, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, שרון לוי, יוסי דורה, גל אראל, חנן ממן, רן אבוקרט, עדן בן בסט, ירו בלו.

הפועל פ"ת שיפרה את ההצעה לג'וניור ויסה

הנהלת הפועל פתח תקוה שוחחה אמש (חמישי) עם סוכנו של הקשר ג'וניור ויסה והציעה לשדרג את ההצעה הכספית שהגישה לו בעבר. חברי ההנהלה תומר סיני וגל חצור שוחחו בימים האחרונים לפני שהחליטו לשדרג את ההצעה, שעל פי ההערכות עומדת כרגע על 120 אלף דולר לעונה.

כעת, הפערים בין הצדדים הצטמצמו מאוד וייתכן מאוד שאם פתח תקוה תישאר בליגה, ויסה יעזוב את בית"ר ירושלים ויצטרף לקבוצתו לשעבר. סוכנו של השחקן, באנדי ארויו, מסר בתגובה: "אנו שוקלים את ההצעה". בפתח תקוה אמרו הבוקר: "קודם נצטרך להישאר בליגה, אחר כך להחתים שחקנים. ויסה הוא בהחלט שחקן שהיינו רוצים לראות בעונה הבאה".

"אני חושב שזה רגע האמת שלנו, מחר זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר אלי מחפוד לקראת המשחק מול הפועל חיפה (15:30), שניצחון בו עשוי להשאיר את הקבוצה, באופן כמעט ודאי, בליגה. "לאור העובדה שבכל מקרה קבוצות צוברות נקודות בפלייאוף התחתון, אנחנו חייבים לקחת נקודות במשחק הזה. מאז שהגעתי לכאן עבדנו קשה וצריך לעשות עוד מאמץ גדול כדי להבטיח את המקום שלנו בליגה".

היום (שישי) תצא הקבוצה לבית מלון לקראת המשחק ומחפוד יערוך הכנה טקטית מסודרת. "תבחרו אתם באיזה משחק שיחקנו טוב יותר, מול נצרת או רמת גן. שימו לב להבדלים מבחינת הרצון והמוטיבציה", אמר מחפוד לשחקניו באסיפה המסכמת. מחפוד לא אמור לשנות את ההרכב המנצח שלו. עמירן שקלים ימשיך לפתוח כמגן שמאלי על חשבון סאלם אבו סיאם. רפי דהן, עידן סרור, דן אדו ואלנתן סלמי, שספגו ביקורת קשה באימון במהלך השבוע, אמורים לפתוח. ג'ונתן אסוס ואיברהים בסיט אמורים לחזור לסגל לאחר פציעה.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, עמירן שקלים; עידן סרור, ג'ונתן אסוס, רפי דהן, גיא צרפתי; עוסמן באשירו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully