וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאור: "צריך לקחת את זה משחק אחרי משחק"

איתן נוח

6.5.2010 / 23:19

עוזר מאמן חולון לא התרגש מהניצחון על נהריה. ג'ינו: "הגיע לחולון לנצח, ללא ספק". קטש: "אנחנו ראויים לפיינל פור"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לא מעט ביקורת ספגה הפועל חולון בשבועות האחרונים. התבוסה הצורבת בבית לרמת גן שקבעה כי קבוצתו של דורסמן תסיים את הליגה במקום האחרון כאבה מאוד לאוהדים, אבל ההפסד האמיתי שהכניס את המערכת לדאגה היה לנהריה במשחק הקודם, שהבהיר לכל המערכת בחולון שהיא עתה רחוקה רק שני הפסדים מהליגה הלאומית ממנה הגיעה אך לא מזמן. הערב (חמישי), שוב מול האוהדים הביתיים שלה, הציגה חולון משחק מלחמה בדיוק כפי שמצפים מקבוצה עם הגב אל הקיר, ועם ניצחון 70:76 חזרה לחיים והשוותה ל-1:1.

"אייבורי נתן פה הצגה"

כפי שקרה לא אחת העונה, התחמק מאמן חולון, מיקי דורסמן ממסיבת העיתונאים. עוזרו, אבנר יאור, אמר לאחר הניצחון: "היום זה היה 40 דקות של מאמץ. אני חושב שבאמת הצלחנו להגביל אותם בדברים כמו שרצינו. שלטנו שוב בריבאונד כמו שרצינו ועשינו הגנה שזה מה שהחזיק". על האיש שהביא להם את הניצחון, טייטוס אייבורי, אמר יאור: "ברמה האישית אני מאוד שמח בשביל טייטוס, שחקן עם הרבה נשמה שנותן את כולו בזמנים קשים. הוא עבר תקופה לא קלה והתאושש מפציעה".

על ההמשך אמר יאור: "אני תמיד אופטימי. אנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק, להתייחס כל משחק לגופו ולתת לשחקנים את הביטחון. לא שינינו הרבה דברים ממה שעשינו בנהריה. צריך להאמין במה שאנחנו עושים ואני חושב שהשחקנים הראו היום הרבה אמונה ונחישות ולקחת את זה עוד צעד קדימה".

מאמן עירוני נהריה, יעקב ג'ינו אמר לאחר ההפסד: "היה מגיע לחולון לנצח, ללא ספק. הם באו מאוד אגרסיבים, מאוד נחושים, ושיחקו הגנה של פלייאוף". על קבוצתו אמר ג'ינו: "כל זריקה שלקחנו הייתה מאוד קשה. הם שלטו בריבאונד בכל הרכב וכל הכבוד להם. צריך להבין שבסדרה כזאת צריך הגנה של פלייאוף שמייצרת לך סלים. אני חושב שטייטוס אייבורי היה בלתי ניתן לעצירה כמעט. הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, אני מכיר אותו מבלגיה והוא נתן הצגה פה".

על המשך הסדרה אמר המאמן: "במשחק השלישי, צריך לבוא ולהראות את האופי הקבוצתי שלנו. המשחק שלנו יותר מדי בנוי על שלשות. יותר מדי הלכנו היום על קליעות מבחוץ. ברבע האחרון זה כבר הייתה הוראה, אבל כשאתה בא למשחק חוץ אתה צריך להעניש את הקבוצה היריבה בצבע. אני חושב שהגארדים צריכים לתרום לנו יותר בריבאונד".

"מקווה שלא נגיע שוב לאשקלון"

סדרה אחת שמסתמנת כקצרה במיוחד היא זו שנחשבה על ידי רבים לזו שאמורה היתה להיות צמודה ומותחת. בפועל, הפועל גלבוע/גליל עלתה הערב ל-0:2 מול עירוני אשקלון עם ניצחון 73:84, ואלמלא יקרה משהו בלתי צפוי, אמורים שחקניו של עודד קטש להבטיח את העלייה שלהם כבר במשחק הבא, שייערך באולם הביתי שלהם, בגן נר.

מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, דווקא סירב בסיום המשחק לחשוב על אפשרות שהסדרה תסתיים כבר במשחק הבא, והתריע: "זה ניצחון גדול שהעלה אותנו ל-0:2, וזה יפה אבל לא גמור". על המשחק הבא של קבוצתו, אמר המאמן: "ביום שני יש לנו משחק קריטי". כשנשאל האם מקומה של גלבוע/גליל בין 4 האחרונות, אמר קטש: "לכל אורך העונה ראו שאנחנו ראויים לפיינל פור".

גם גוני יזרעאלי הודה שלמרות שקבוצתו מוליכה 0:2, היריבה שעומדת מולה אינה פשוטה. "לא היה קל היום", אמר הגארד. "אנחנו היינו מצוינים בהגנה והצלחנו לנטרל את סניד ורוט וזה מה שהיה חשוב מבחינתנו. אני מקווה מאוד שלא נגיע לאשקלון עוד פעם ומאמין שנסיים את זה במשחק הבא". על העובדה כי הערב רשם משחק טוב, ושהוא אולי יוצא מתקופת השפל שלו, אמר יזרעאלי: "אני מקווה מאוד שתמה תקופת השפיפות. התחלתי את העונה טוב, וכשגל מקל הגיע זזתי הצידה בגלל החלטת מאמן. אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולהיות טוב כשאני על המגרש".

בצד של אשקלון יודעים היטב שמעטות הקבוצות שהצליחו לחזור מפיגור 2:0 ל-2:3, ושהסיכוי עכשיו להעפלה אל הפיינל פור הולך וקטן, במיוחד לאחר ההפסד הביתי. מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי אמר: "זה משחק שני שאנחנו מפסידים, הגיע לגלבוע לנצח". על המשחק הבא, שעשוי להיות האחרון של אשקלון העונה, אמר המאמן: "למרות התוצאות נעשה כל מה שאפשר בשביל לחזור לסדרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully