וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "היום השחקנים יכולים ללכת לישון ב-2 בבוקר"

איתן נוח

6.5.2010 / 23:06

מאמן מכבי ת"א התייחס בהומור לשחקנים שבילו לפני הניצחון על בני השרון. איידסון: "נבוא לכל משחק עם רמת אינטנסיביות כזו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

המשחק הראשון היה צמוד, מה שאומר שיש תחרות בסדרה בין בני השרון למכבי תל אביב? ממש לא. הערב (חמישי) טיילו הצהובים של פיני גרשון באולם בהרצליה ודרסו 58:91 את השחקנים של דן שמיר, שנראו כלא שייכים לארוע בכלל. האלופה השוותה את הסדרה ל-1:1 ומעכשיו נראה שיהיה מאוד קשה לעצור אותם עד לסיום העונה. את הסטירה שלהם הם כבר קיבלו ומעכשיו יהיה כמעט בלתי אפשרי לתפוס אותם שאננים או לא מוכנים.

גרשון: "כך היינו צריכים לשחק במשחק הראשון"

מאמן מכבי תל אביב פיני גרשון נראה מחויך בסיום: "אינטנסיביות ורמה צריך לשמור. כך היינו צריכים לבוא למשחק הראשון ובדרך הזו אנחנו צריכים להמשיך, מפני שאנחנו יודעים את העבודה. עשינו את זה בדרך נכונה וטובה. לא צריך לנצח 35 בכל משחק, אבל צריך לדעת לנצח את הסדרה".

גרשון לא הסתנוור מהניצחון וסירב לצאת בהצהרות לקראת המשך הסדרה: "אני לא אוהב לדבר על תוצאות מראש. אנחנו צריכים לבוא ולשחק ככה ולעשות את העבודה טוב ולנצח כל משחק. היום שיחקו 11 שחקנים ועשו את העבודה כמו שצריך, כל אחד תרם את חלקו, כולל דרק שארפ. בקבוצה כמו שלנו, היום זה שחקן כזה, ומחר זה שחקן אחר. בקבוצה כזאת אתה צריך לעשות את הכול גם אם יש לך דקה לשחק וגם אם יש לך 40".

גרשון התייחס לפרסומים על כך ששלושה משחקני הקבוצה יצאו לבלות לילה לפני המשחק במועדון לילה וחזרו רק ב-2 בבוקר. "אנשים טובים דאגו לטפטף מידע ואמצעי התקשורת ידעו שהשחקנים היו חצי שעה יותר אקסטרה בחוץ. עד כמה שלי ידוע לשחקנים מותר להיות עד 1 בחוץ והיום היה אימון מאוחר בבוקר. לא ראיתי שזה הפריע להם, יכול להיות במשחק הבא נתן להם עד 2-3 לצאת ביום ראשון בשביל שיהיו טובים ביום שני".

צ'אק איידסון: "אני חושב שהם העירו אותנו במשחק הראשון. היה טוב לשחק עם רגשות. היה כיף להיות על המגרש. אני לא יכול לנבא מה יקרה. אנחנו נבוא לכל משחק עם רמה כזו של אינטנסיביות. כולם עלו היו מוכנים וכולם שיחקו היום טוב".

יניב גרין: "הגיע הזמן שאחזור לשחק, היה כיף. תמיד כיף לשחק, לעזור לקבוצה לנצח ורק שימשיך כך. היה שינוי ענק מהמשחק הראשון, זה כאילו לא אותה הקבוצה, באנו בטירוף, לא זילזלנו וזה ההפרש האמיתי". גרין סירב להתייחס לראיון בוואלה! ספורט, בו תקף את הנהלת המועדון: "לא דיברתי על זה עם פיני. מה שאמרתי כולם יודעים וכולם יודעים מה אני חושב. אני מעדיף להתעסק בעיקר ולא בטפל".

שמיר: "יש לנו המון מה לעשות"

בבני השרון נשמע המאמן דן שמיר מאוכזב, אך אופטימי : "לא חגגנו אחרי שניצחנו וגם עכשיו אין יותר מדי מה להתאבל. בגדול, רציתי את שני המשחקים הראשונים לעשות ספליט, 1-1 זה מפתח לסדרה. יש לנו המון דברים לטפל בהם וזה קשור לאיך נתאושש מהמשחק הזה. אני מקווה שהסדרה תהיה יותר מעניינת. הם הצליחו להוציא אותנו מוקדם במשחק מדברים שאנחנו רוצים ויכולים לעשות במשחק ההתקפה שלנו. כתוצאה מזה הם רצו ועשו המון נקודות בהתקפות מעבר. לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שאת הקבוצה הזאת צריך לעצור בהתקפת מעבר. עשינו את זה לא מושלם במשחק הראשון, והרבה יותר טוב ממה שעשינו את זה היום".

בן רייס: "היה מאוד קשה היום. זה לא תלוי רק בהם, אבל הרבה תלוי במכבי. זו סדרה ונקווה שהיא תהיה ארוכה כמה שיותר. המשחק הזה נגמר ואנחנו חושבים רק על יום שני. אני בטוח שהמאמנים יכינו אותם כמו שצריך, יעשו את ההתאמות כמו שצריך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully