וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הקניות של מכבי ת"א

הפיינל פור הישראלי עוד רחוק, אבל הצהובים כבר החלו לעבוד על חיזוק לקו הקדמי בעונה הבאה. חזקים על הכוונת: פופס מנסה בונסו מצסק"א, רוברט ארצ'יבלד ממלאגה וריצ'רד הנדריקס מגרנדה

שלושה שבועות נותרו לסיום העונה, וכבר החל הצוות המקצועי של מכבי תל אביב להתכונן לקראת עונת המשחקים הבאה. במכבי יודעים כי נקודת התורפה הגדולה של הקבוצה העונה הייתה הקו הקדמי, ולכן הוחלט לפתוח דווקא בו בבניית הקבוצה
החדשה.

בימים האחרונים פתחו הצהובים במו"מ עם כמה שחקנים, שעשויים לחזק את הקו הקדמי החדש שהולך ונבנה. המועמדים הבולטים, נכון לשלב זה, הם רוברט ארצ'יבלד, שחקנה של אוניקאחה מלאגה (30, 2.11), פופס מנסה בונסו מצסק"א מוסקבה (26, 2.06) וריצ'רד הנדריקס, שחקנה של גראנדה הספרדית (23, 2.06).

פיני גרשון הביע עניין רב בארצ'יבלד, המוכר למכבי ממשחקיה נגד מלאגה בשנה שעברה. לשחקן הוגשה הצעת שכר רשמית. שמו של בונסו עלה כבר בקיץ שעבר, אבל הוא העדיף לחתום באלופת רוסיה.

בנוסף לכל המועמדים הללו, ינסו במכבי תל אביב להשאיר בקבוצה את דיאור פישר, בלא שדרוג משמעותי בתנאי שכרו.

ארצ'יבלד הסקוטי נחשב לשחקן יעיל במיוחד. במלאגהנ רשם העונה ממוצע של 18 דקות, בהן קלע 9 נקודות וקלט 4.3 ריבאונדים למשחק. ארצ'יבלד למד באוניברסיטת אילינוי ונבחר בדראפט 2002 כבחירה מספר 31 על ידי ממפיס. הוא החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של דאנפרמליין בליגה הסקוטית, ושיחק שנתיים ב-NBA, בהן עבר בשלוש קבוצות שונות פרט לממפיס: פיניקס, טורונטו ואורלנדו. לאחר שעבר ב-2004 לוולנסיה ומשם המשיך לסקבוליני פזארו, חובנטוד בדאלונה ומאריופול, עבר ארצ'יבלד למלאגה לפני עונת 2008/9.

הנדריקס הוא פאוור פורוורד אמריקאי, שרשם העונה ממוצע של 26 דקות למשחק, בהן קלע 13.6 נקודות וקלט 4.5 ריבאונדים בגרנאדה הספרדית. הוא למד באוניברסיטת אלבמה ושיחק במכללת הקרימזון טייד. הנדריקס נבחר כמספר 19 בסיבוב השני של דראפט 2008 על ידי גולדן סטייט, אך שוחרר כבר בדצמבר של אותה השנה מבלי לרשום ולו הופעה אחת. משם עבר לקבוצת באקרספילד ג'אם מליגת הפיתוח האמריקאית NBDL ולדקוטה וויזארדס מאותה הליגה. בתחילת העונה הנוכחית עבר לספרד.

בונסו הוא פאוור פורוורד בריטי המשחק בצסק"א מוסקבה, בשורותיה הוא רושם רק 8 דקות למשחק ביורוליג ו-17 בליגה הרוסית. אחרי ששיחק מגיל צעיר בקבוצת האקני ווייט היט האנגלית, עבר בונסו לארצות הברית, שם שיחק בקבוצת התיכונים של פרינסטון, ממנה עבר לסט. אוגוסטין ומשם המשיך לקולג', למכללת ג'ורג' וושינגטון. את הקריירה המקצוענית שלו התחיל בדאלאס, אך שיחק בקבוצת המשנה שלה בליגת הפיתוח. בונסו נבחר למשחק האולסטאר ואף זכה בתואר ה-MVP במשחק הזה, כשקלע 30 נקודות ואסף שבעה ריבאונדים.

בפברואר 2007 הוא חזר למאבריקס ומשם עבר לבנטון טרביזו, שם קלע 8.3 נקודות ואסף 9.2 ריבאונדים למשחק. ב-2009 חזר בונסו לליגת הפיתוח ושיחק באוסטין טורוס, קבוצת הבת של סן אנטוניו ספרס. בשמונה משחקים שם רשם ממוצעים מצוינים של 26 נקודות, 13 ריבאונדים ו-2.5 חסימות למשחק, מה שהוביל את הספרס להחתים אותו על חוזה לעשרה ימים, אך לשחררו לאחר מכן. התחנה הבאה הייתה טורונטו, בשורותיה שיחק תקופה קצרה והשנה התחיל ביוסטון רוקטס, ששחררה אותו בחזרה לטורונטו. בסופו של דבר נחת במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully