וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטימטום של קורנפיין לאוהדי בית"ר

דור בלך

5.5.2010 / 16:19

היציע הצפוני בטדי לא ייפתח לאוהדי הפועל ת”א רק במידה והאוהדים המקומיים יקנו יותר מ-6,000 כרטיסים עד שני בערב

לאחר לחצים כבדים מצד אוהדי הקבוצה שלא לתת לאוהדי הפועל תל אביב את היציע הצפוני, בכללם גם איומים נגד איציק קורנפיין, הבהיר היום (רביעי) יושב ראש הקבוצה כי מכירת הכרטיסים ליציע הצפוני תוקפא עד יום שני בערב, ורק אם עד אז יימכרו יותר מ-6,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר, ההקפאה תעמוד בעינה. בכל תסריט אחר ייפתח היציע לטובת אוהדי הפועל תל אביב, בנוסף ל-2,000 הכרטיסים שיוקצו להם ביציע הצפון מזרחי. מכירת הכרטיסים כבר החלה הבוקר.

בינתיים המשיכה בית"ר בהכנות למשחק מול מכבי חיפה, כשהפסד בו עשוי לעזור לירוקים למנוע מהפועל תל אביב לחגוג אליפות בטדי. למרות זאת, בלם בית"ר והקפטן של מכבי חיפה לשעבר אריק בנאדו הבהיר כי "אני לא מכיר דברים כאלה שלא נלחמים, ואני מאוד מקווה שזה לא קיים בכדורגל. אנחנו מקצוענים. נכון שהשנאה בין בית"ר להפועל זה דבר שתמיד היה קיים ומדובר ביריבות קשה, אבל אנחנו נרצה לנצח גם בשבת בחיפה. ברור לנו שלא יהיה קל מול הפועל וחיפה כי מדובר בשתי קבוצות טובות שבאות כפייבוריטיות, אבל אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד לעצמנו, לקהל שלנו ולמועדון".

למרות זאת, הודה בנאדו כי "אם ניראה בשבת כמו במחזור האחרון מול בני יהודה זה יהיה רע מאוד, אבל אנחנו יודעים שצריך לקחת כל משחק לגופו. אנחנו עדיין בתמונה בקרב על המקום הרביעי וזה חשוב מבחינתנו. ברור לנו שגם המשחק האחרון יהיה חשוב מאוד, אבל אנחנו רוצים לעבור את המחזור הקרוב כמו שצריך. חיפה נראתה טוב מאוד מול מכבי תל אביב, וזה יהיה לא קל, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג השפלה. בעד מי אנו במאבק האליפות? אנחנו בעד בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully