וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: איוניר יתפקד כסקאוט במקביל לקמפיין הצעירה

5.5.2010 / 13:52

מאמן הצעירה ימונה כנראה ביום ראשון לאחר פגישה עם פרננדז ואבי לוזון. אופי העסקתו ייקבע בהתאם למפגשים מול שבדיה

מוטי איוניר עשוי לקבל כבר ביום ראשון את תפקיד הסקאוט של הנבחרת הלאומית, אך על פי הצעה חדשה שעלתה אתמול (שלישי), ייתכן שיסיים במקביל את הקמפיין הנוכחי במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. לנבחרת הצעירה נותרו עוד שלושה משחקים, שניים מול שבדיה ואחד מול מוליכת הטבלה, מונטנגרו. המשחק האחרון שלה בקמפיין ייערך ב-7 בספטמבר ואילו הנבחרת הבוגרת תקיים את משחקה הראשון ב-3 לספטמבר, כלומר ארבעה ימים קודם לכן.

אם הנבחרת הצעירה תפסיד לשבדיה, הרי שהקמפיין בכל מקרה יסתיים ואז איוניר יוכל להתחיל את עבודתו כסקאוט כבר בתחילת החודש הבא (ואז גיא לוזון ינהל את המשחקים שנותרו, או שאיוניר ינהל אותם, אך ישים דגש על הסקוטינג). במקרה שהנבחרת תעפיל לאליפות אירופה, הצדדים ידונו מחדש על פרטי ההסכם. במקרה כזה ברור שאיוניר לא יוותר על תפקידו וייתכן מאוד שרק אז יתברר שתהיה בעיה להעסיקו כסקאוט. "קודם נבדוק אם עולים לאליפות אירופה, ואז הכל יתברר", אמר הבוקר בכיר בהתאחדות לכדורגל.

בהתאחדות סיפרו היום כי הפגישה שהייתה אמורה להתקיים אתמול בין פרננדז לבין איווניר נדחתה מסיבות טכניות, אך בסביבתו של המאמן טוענים שלא עודכן שהפגישה תיערך. כזכור, ביום שני סוכמו כל הפרטים בין לוזון לפרננדז בנוגע להעסקתו של איווניר. הפגישה בין איוניר לפרננדז נועדה בכדי להדגיש את קווי העבודה בניהם. פרננדז יטוס היום לצרפת ויחזור ביום ראשון לישראל. במקביל, איוניר ייפגש גם עם אבי לוזון.

גורם בכיר בהתאחדות התייחס הבוקר לאפשרות שפרננדז ייקח שחקנים מהנבחרת הצעירה דווקא לפני המשחק הגורלי מול שבדיה באותו שבוע שבו מתקיים המשחק בצ'ילה: "ייתכן מצב שבו המאמן ייקח מספר שחקנים. פרננדז כבר התבטא בעניין ואמר שהוא מתכוון לשוחח עם השחקנים הבכירים לפני שיקבל החלטה". ככל הידוע, שמונה שחקנים לפחות עשויים לבקש שלא להגיע לצמד המשחקים בגלל עומס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully