וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "מקווה שחשבתם טוב על אתמול"

5.5.2010 / 12:48

אחרי הסערה אתמול, מאמן הפועל פתח תקוה ביקש משחקניו להתרכז בהפועל חיפה. יברויאן לקבוצה: "כמעט סגור בסכנין"

לאחר האימון הסוער אתמול (שלישי), בהפועל פתח תקוה מנסים להרגיע את הרוחות לקראת המשחק החשוב מול הפועל חיפה בשבת. שחקני הקבוצה סיפרו כי האימון היה שקט מהרגיל, בעיקר לנוכח הביקורת שהעביר אלי מחפוד על שחקניו אתמול. "אני מקווה שאנשים חשבו טוב בבית על מה שקרה אתמול. לא נשארנו בליגה, צריכים להביא את הנקודות מחיפה", אמר להם לפני האימון.

כזכור, אתמול ביקר המאמן מספר שחקנים, בניהם אלנתן סלמי ("עד שבאתי ישבת על הספסל, מה קרה פתאום?"), עידן סרור ודן אדו ("אם תמשיך להתאמן ככה, לא תשחק אצלי"). האימון הופסק לפני שהשחקנים עשו מתיחות. "נראה כאילו הוא קיבל את ההחלטה משבת, אבל זאת החלטה נכונה כי יש כאן כמה שחקנים שצריכים להתעורר", נאמר לאחר האימון הבוקר. לנוכח האירועים אתמול, מחפוד והבעלים תומר סיני שוב גייסו לאימון רב כדי שישוחח עם השחקנים לפני המפגש החשוב. במועדון אמרו: "עד שהוא הגיע בשבוע שעבר היינו במשבר, אחרי הברכה שלו ניצחנו את הפועל רמת גן". סאלם אבו סיאם לא התאמן ועמירן שקלים שוב מועמד לפתוח בהרכב.

במועדון התעניינו בימים האחרונים באפשרות להחתים את איליה יברויאן ממכבי תל אביב, אך זה הבהיר כי הוא נוטה לעבור לבני סכנין. "אם הוא לא יסגור בסכנין, ננסה להחתים אותו", הבהירו במועדון. השוער יוסי שקל קיבל אור ירוק לעבור ניתוח במיניסקוס אם הקבוצה תנצח בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully