וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו לא מוותרת על פטריק וויליס

5.5.2010 / 11:03

הניינרס האריכו את החוזה של הליינבקר, יקבל 50 מיליון דולר לחמש עונות החל מ-2011. דארן שארפר נשאר בניו אורלינס

יש שחקנים שעדיף לא לוותר עליהם. אחד מהם הוא פטריק וויליס, הליינבקר המצוין של סן פרנסיסקו, שהאריך את חוזהו בחמש שנים, במהלכן ישתכר 50 מיליון דולר. חוזהו הנוכחי של וויליס אמור היה לפוג אחרי עונת 2011.

"וואו, זה היה מסע ארוך", אמר השחקן, שיקבל 29 מיליון דולרים מובטחים מהחוזה. "אני מרגיש שזו רק ההתחלה. זה חשוב, זה אומר שהם באמת רוצים אותי פה ושהם רוצים את מה שאני רוצה: לנצח".

פאקמן ג'ונס ימצא בית חדש - בסינסינטי. הבנגאלס צפויים להחתים את מגן הפינה לאחר שהתרשמו ממנו. ג'ונס בן ה-26 שוחרר מדאלאס לאחר עונת 2008 ולא שיחק בליגה במהלך העונה שעברה. בעבר הסתבך ונעצר מספר פעמים, מה שאומר שהגיע למקום הנכון.

דארן שארפר נשאר בניו אורלינס. הסייפטי, שהצעיד את הסיינטס לזכיה היסטורית בסופרבול, חתם שוב בקבוצה לעונה אחת. הסיבה שהסיינטס התעכבו עם ההחלטה הייתה ניתוח שעבר בברכו הפגועה. שארפר ביקר גם בג'קסונוויל, אולם בסופו של דבר נשאר בביג איזי.

ספונסר בירה חדש ל-NFL: ענק האלכוהול אנהאוזר בוש חתם על חוזה עם הליגה, במסגרתו תהפוך באד-לייט לבירה הרשמית. עלות החוזה, שיחל ב-2011 לתקופה של שש שנים, היא מיליארד דולר. הספונסרית הנוכחית היא "מילר קורס" מקולורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully