וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "לגמר נצטרך לבוא אחרת"

בלם הפועל ת"א הבטיח להתעורר בדרבי. גוטמן שוקל שינויים, בקבוצה מקווים להיכנס למו”מ עם יצחקי. אזלו הכרטיסים לאוהדי הפועל

למרות הניצחון בחצי גמר הגביע על עירוני רמת השרון (1:3) הודו שחקני הפועל תל אביב כי היכולת הלא משכנעת שנראתה אתמול (שלישי) על המגרש היתה תוצאה של זלזול בגלל היריבה הנחותה מהליגה הלאומית. "המשחק לא התחבר לנו כל כך טוב ולא שיחקנו את הכדורגל הרגיל שלנו", אמר לאחר המשחק דגלאס דה סילבה. "אולי בגלל חוסר עירנות והעובדה שרמת השרון היא בליגה השניה ואנחנו בצמרת בליגת העל.

לגמר נצטרך לבוא אחרת למרות שאנחנו קבוצה יותר טובה ואנחנו פייבוריטים, בגמר זה יהיה סיפור אחר ובני יהודה יעשו לנו כאבי ראש לא קטנים. אבל קודם יש לנו את הדרבי ואחר כך נחשוב על הגביע". כמו שאר חבריו, דה סילבה סירב להתייחס ליכולת העלובה שהציגה מכבי תל אביב ביום שני מול מכבי חיפה: "הם שיחקו משחק כמו שהם רצו, אבל אותנו זה ממש לא מעניין מה היה שם. אנחנו צריכים להתעסק רק בלנצח את הדרבי ואת בית"ר ואז נהיה אלופים, ולא אם הם (מכבי) מכרו את המשחק או לא. יצא לי לכבוש בשני הדרבים האחרונים ואם ייצא לי לכבוש גם בשבת אז יהיה נחמד אבל קודם כל חשוב לנו הניצחון".

מעבר לדבריו של דה סילבה, בהפועל תל אביב התעסקו השבוע יותר בדרבי מאשר בחצי הגמר, כשהמטרה היא לנצח דרבי שלישי העונה בכדי להשאיר את הכרעת האליפות ברגליים של האדומים וגם להחזיר לצהובים על היכולת הדלה ביום שני: "אסור לתת למכבי לפגוע לנו באליפות", אמר אחד האדומים. "מבחינתנו ומבחינת האוהדים זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות".

בצד המקצועי, נראה שאלי גוטמן יצטרך שוב לחשוב האם לעשות שינוי בהרכב בעקבות היכולת של אתמול או להמשיך עם ההרכב שניצח מאז קרית אליעזר. כלומר, דניאל דה רידר שהיה חלש אתמול עלול לאבד את מקומו בהרכב לטובת זוראב מנטשאשוילי וערן זהבי יחזור לעמדת הקשר השמאלי, אבל רק באימון המסכם ביום שישי יחליט גוטמן על ההרכב. לקראת הדרבי נמכרו היום כל הכרטיסים בצד של הפועל תל אביב.

בהפועל תל אביב עוקבים אחר המשא ומתן של ברק יצחקי עם מכבי תל אביב ועל הנתק שקיים בינו לבין אוהדי בית"ר. בהפועל מקווים כי הנתק יאפשר ליצחקי להחליט ביתר קלות לעבור אל האדומים וככל הנראה יבקשו בימים הקרובים גם להיכנס למשא ומתן עם בית"ר על החלוץ.

אלמונים פרצו הלילה למשרדי מחלקת הנוער במתחם וולפסון. מהקבוצה מסרו כי נגנב מעט כסף ונזק נגרם למקום. העניין נמצא בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully