וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

אריאל גרייזס

4.5.2010 / 23:34

אפריל הסתיים, מה שהספיק לאריאל גרייזס כדי להעמיס כמה תובנות. בתפריט: זמבראנו, הפאדרס והמחליף של מאוור

- ה-NL מערב מציג השנה שניים מתוך שלושת הפיצ'רים הטובים בליגה, טים לינסקאם ואובלדו חימנז (השלישי הוא כמובן רוי האלאדיי), ולטעמי זה לא מקרי. מדובר בבית מאותגר התקפית בטירוף, שבו משחקות קבוצות כמו סן דייגו ואריזונה שהן פשוט מכונות סטרייקאאוטס משומנות. העובדה שסן דייגו מוליכה את הבית הזה (בלי להעליב אף אוהד של הפאדרס, כמובן) רק מוכיחה עד כמה הבית פשוט קל לפיצ'רים. כל אחד מהמגישים של סן פרנסיסקו הוא מועמד לסיי יאנג (כולל בארי זיטו), למשל. לדעתי, צריך לקחת בעירבון מוגבל כל פיצ'ר שמגיע מהבית הזה.

- גם מה שנהיה מחאווייר ואסקז בברונקס מוכיח את חולשת ה-NL לעומת ה-AL. מבחינתי, כל פיצ'ר שעובר מה-NL ל-AL הוא בבחינת חשוד מיידי. לעומת זאת, פיצ'ר שעובר מה-AL ל-NL, כמו האלאדיי, הופך לחומר לסיי יאנג.

- גם ה-NL מזרח, שהיה אמור להיחשב לבית התקפי יחסית, לא בדיוק מייצר ניצוצות. אטלנטה נראית רע מאוד התקפית ולא פלא שהיא נתנה את הנו-היטר לחימנז, וושינגטון היא וושינגטון, המטס משחקים במגרש של פיצ'רים ואין להם הרבה יותר מדייויד רייט וחבורת נגרים וגם פלורידה בינונית. לא פלא שליבאן פתאום נראה צעיר ב-10 שנים, עם ERA של פחות מ-1 (שבטח ישולש אחרי הפתיחה שלו בשבילי בפנטסי הלילה).

- לא מדברים הרבה על הדעיכה של הדודג'רס, כולם מניחים שזה קשור לבעיות שיש להם עם הבעלים. אבל לא רק. מבחינה התקפית, אין סיבה שהם לא יפציצו עם אית'ייר ומאט קמפ, שהם אחד הצמדים הכי טובים בליגה היום, כשגם פורקל נראה כמו ילד. גם בפיצ'ינג יש להם הרבה מה למכור. אז איך זה לא עובד? לטעמי, יש מעט מאוד שחקנים ששווים למועדון יותר מהערך שלהם באחוזי חבטה. אחד מהם הוא אורלנדו הדסון. אמרתי בזמנו שאריזונה לא היו צריכים לתת לו ללכת וגם הדודג'רס עשו טעות שהם לא החתימו אותו מחדש. מדובר בשחקן הגנתי מעולה אבל גם בסוג של דבק בקלאב האוס, וההפסד של הדודג'רס הוא הרווח של הטווינס.

שומרים על לו

- עוד מילה על ה-NL מערב - מה לעזאזל עושים עכשיו בסן דייגו? הם הרי לא יכולים למכור את השחקן הכי טוב שלהם כשהם במקום הראשון, נכון? השמועות, אגב, מדברות על עניין של הווייט סוקס, וגם זה מעניין לאור העובדה שפול קונרקו הוא עד עכשיו שחקן הבסיס הראשון היעיל בליגה העונה.

- אני לא מסוגל להבין עדיין איך המעבר של קרלוס זמבראנו לבולפן עבר בכזה שקט. יש קליקה של מאמני בייסבול ותיקים ששומרים אחד על השני בתקשורת, וזאת הסיבה היחידה שלו פינלה לא חוטף בראש מכל כיוון. אפילו צ'רלי מנואל בזמנו ספג יותר על המעבר של ברט מאיירס לבולפן. למהלך הזה יש כל כך הרבה צדדים גרועים - אתה גם שם פיצ'ר פותח בתור סט-אפ מסכן, אתה גם לוקח שחקן שהיכולת שלו היא למשוך אינינגים ומבזבז את זה בתור רליבר והכי גרוע - הקבוצה שלו משלמת משהו כמו 20 מיליון לעונה לזמבראנו, מה שהופך אותו לסט אפ היקר ביותר בהיסטוריה.

- הטיימר של מייק ליק הולך ואוזל. עוד שישה שבועות גג הוא הולך ל-DL, תרשמו.

- היית חושב שמינסוטה תהיה בצרות עכשיו כשמאוור פצוע, אבל שימו לב מה המחליף שלו עשה הלילה. אם הוא ימשיך ככה, הטווינס ייצטרכו לקבל החלטה, אולי עדיף להם לשים פשוט את מאוור ב-DH (לצערם, בסיס ראשון תפוס, זה היה המקום הטבעי בשבילו) או לעשות טרייד על הבחור. אה, כן, תכירו - וילסון ראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully