וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיק אס

6.5.2010 / 15:52

שלושה סטרייקים והחוצה: סנטנה לא מגיש כמו אס, קלי ג'ונסון בגרוב רציני וג'ייק פיבי אולי הצליח לסדר את הראש. אולי

סטרייק 1: מה עובר על יוהאן?

אחרי פתיחת עונה מזעזעת, המטס התייצבו. רצף שמונת הניצחונות הספיק כדי להציב אותם בראש ה-NL מזרח, עד שבאה הסדרה בפילדלפיה, קטעה את המומנטום ונישלה אותם משם. אבל למיקום אין משמעות כרגע - המטס פשוט משחקים בייסבול טוב יותר מאשר בפתיחת העונה ונראים, לפחות נכון לתחילת מאי, כמו קונטנדרים.

מי שלא נראה טוב הוא יוהאן סנטנה. במשחק האחרון בפילי סנטנה הרשה 10 ריצות בשלושה אינינגים ושני שליש ונראה אומלל על הגבעה. זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה חטף העונה, גם מול וושינגטון, מוקדם יותר באפריל, הוא נוצח לאחר שספג חמש ריצות בחמישה אינינגים.

מה שצריך להדאיג את המטס היא לא העובדה שסנטנה לא פוגע - לכל מגיש יש את הנפילות שלו - אלא יותר ההשקעה שנדרשת לו לסגור אינינגים. ההופעה הדומיננטית היחידה שלו נרשמה דווקא במשחק שבו לא השיג הכרעה, בסט. לואיס, אז רשם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים ב-113 הגשות. בניצחון על פלורידה במשחק הפתיחה הוא נזקק ל-103 הגשות כדי לסגור שישה אינינגים, בניצחון על הקאבס רשם שישה אינינגים ושליש באותה כמות הגשות ובניצחון על הדודג'רס צלח שישה רק אחרי 115 הגשות.

העובדה שסנטנה לא ירד מ-100 הגשות בכל הופעה שבה הגיש שישה אינינגים העונה צריכה להדאיג את המטס. זה אומר שהוא לא בשליטה, וגרוע מכך - זה אומר שאולי הוא לא ממש בריא. שווה לעקוב אחרי הפתיחה הבאה שלו נגד סן פרנסיסקו. כרגע הוא משובץ מול טוד וולמייר, זה יהיה הרבה יותר מעניין אם הוא יפגוש את לינסקאם.

סטרייק 2: בקלי קלות

אריזונה חסרת היומרות שוב פתחה לא טוב את העונה. בשנים האחרונות עושים הדיאמונדבקס הרבה טריידים שנועדו בעיקר להוריד מספר התשלומים שלהם, ומחתימים שחקנים חופשיים על חוזים זולים.

אחד השחקנים האלה הוא קלי ג'ונסון, שהגיע כשחקן חופשי מאטלנטה. ג'ונסון פתח את קריירת המייג'ורס שלו כהבטחה, ונראה היה שהוא בעלייה מתמדת לאחר עונות סולידיות ב-2007 וב-2008. אבל אז באה עונה רוויית פציעות, שבסיומה החליטו הברייבס שהם לא חפצים עוד בשירותיו והוא חתם באריזונה על חוזה לעונה אחת בשווי של 2.35 מיליון דולר.

את אפריל סיים שחקן הבסיס השני כשהוא מוביל את מצעד ההומרים עם תשעה, חובט ב-31.3 אחוז ורושם 40.4 אחוזי עליה לבסיס. השורה הזו העניקה לג'ונסון את תואר מצטיין החודש ב-NL, ועכשיו רק נותר לדיאמונדבקס לקוות שהנחש הזה באמת יתברר כיהלום, כי אם מסתמכים על הניסיון, ג'ונסון בהחלט עלול להתברר כאפיזודה חולפת.

סטרייק 3: זמן להתאושש

הטענה העיקרית (שאותה העלה גם אריאל גרייזס מוקדם יותר השבוע) כלפי כל מגיש שמצליח ב-NL היא שה-AL היא אופרה אחרת. פתאום, במקום להגיש נגד 7.5 חובטים אתה מגיש מול תשעה. גם ג'ייק פיבי שמע את הטיעון הזה ובוודאי חשב לעצמו "איזה בולשיט".

ובכן, לפחות בפתיחה פיבי עשה הכל כדי להוכיח שהמנטרה הזו נכונה. הכדורים שלו רקדו בכל מקום מלבד בסטרייקזון. את שלושת המשחקים הראשונים שלו סגר ללא הכרעה, למרות משחק שבו ספג שבע ריצות מטורונטו. הוא שוב ספג שבע ריצות, מטמפה ביי, והפעם זה "הספיק" לו כדי לקצור הפסד. במשחק הבא מול טקסס הוא נחל עוד הפסד, כשהרשה שש ריצות ב-6.1 אינינגים של עבודה.

ואז בא יום שני האחרון, מול קנזס סיטי, ובו הראה פיבי, לראשונה העונה, שעדיין יש לו את זה. הוא אוורר תשעה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה וקנה לעצמו ניצחון ראשון. לכך בדיוק התכוון ה-GM קני וויליאמס, כשעשה עליו את הטרייד בקיץ שעבר.

עם זאת, חשוב לזכור - זו עדיין קנזס סיטי, אותה קבוצה שהאס שלה, זאק גריינקי, רשם עד כה ERA של 2.27 וטרם זכה בניצחון בשש הופעותיו העונה. פיבי הוא לא בהכרח מקרה של יכולת, אלא יותר של ראש, ככה שאתם יודעים - כרגיל, נצטרך לחכות ולראות מה יקרה כשקבוצה אמיתית תעלה לחבוט.

הגשה פראית

- 12 הומרים, 25 הכנסות רצים, שחקן השבוע ב-AL. מישהו אמר "שנת חוזה" לפול קונרקו?

- ומי זה שחקן השבוע של ה-NL, דייויד פריס? טוב, נו, החווה ההיא של סט. לואיס. אף פעם לא טועים

- אלפונסו סוריאנו מתחמם. מה זה מתחמם? לוהט

- ואם כבר אנחנו מקדישים את המדור לווייט סוקס, מה תגידו על אנדרו ג'ונס?

- אובלדו חימנז הוא אכבר, אכבר גבר

- וזווית הפנטזי: מאט וויטרס, באמת טוב שהגעת. חבל שהאחרים כאלה פחים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully