וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה לא תעמוד בשכרם של עדן בן בסט ותומר חמד

דור בלך

4.5.2010 / 13:00

מכבי חיפה תשאיל בחינם את השחקנים, אלא אם ארבייטמן יצא לאירופה. החוזה עם אופיר עמרם מותנה בבדיקות רפואיות

במכבי נתניה אמנם היו רוצים לראות בעונה הבאה את עדן בן בסט או תומר חמד בחוד, אך לאחר בירורים התברר לנתנייתים כי יתקשו מאוד לעמוד בשכר של השניים. מכבי חיפה עצמה תהיה מוכנה להשאיל בחינם את השחקנים, אלא אם שלומי ארבייטמן יצא לאירופה ואז תשאיר אחד מהם בסגל, אבל לא תהיה מוכנה להשתתף בעלות שכרם. תומר חמד מחזיק בחיפה בשכר של כ-80 אלף דולרים לעונה, ועדן בן בסט מעט יותר.

מעבר לסכומים הללו, שיקרים גם כך עבור נתניה, השנים נהנים משדרוג בקבוצות להן הם מושאלים, עקב הביקוש הגבוה עבורם. בנצרת לדוגמא השתכר השנה חמד במעל ל-100 אלף דולרים, כשעדן בן בסט הרוויח כ-15 אלף דולרים יותר. השניים צפויים להיות בין המלפפונים החמים גם העונה וקבוצות רבות יאבקו על שירותיהם - מה ששוב יקפיץ את שכרם וימנע ככל הנראה מנתניה להחתים אחד מהם.

בקבוצה ינסו להגיע היום להבנות עם קשר הפועל ירושלים אופיר עמרם, אך החוזה יותנה בבדיקות רפואיות קפדניות, שכן עמרם שבר את קרסולו בינואר ולא שיחק מאז כדורגל, ולמעשה יחזור לפעילות רק בתחילת העונה הבאה. פרט נוסף שעשוי לגרום לביטול העסקה הוא דרישתה של הפועל ירושלים לדמי השבחה עבור השחקן בן ה-24 שיסיים את חוזהו בבירה בעוד מספר ימים.

האדומים, שירדו לליגה א', ידרשו מעל ל-300 אלף דולר בועדה למעמד השחקן, בטענה שהפועל תל אביב הציעו עבורו חצי מיליון דולר לפני כשנה. בתחילת העונה דרשו מהיריבה העירונית, בית"ר, סכום דומה עבורו, או 50 אלף דולר עבור השאלתו לעונה.
בנתניה לא יוכלו לעמוד בדמי השבחה הגבוהים מכמה עשרות אלפי דולרים.

בנוסף, ינסו בנתניה להחתים את החלוץ הגאוגרי גהגה צ'קטיאני כבר בחודש הקרוב על מנת לנסות ולסגור את הסגל כמה שיתר מהר. כפי שפרסמנו, ראובן עטר עקב אחרי השחקן במשחקה של נס ציונה מול קרית שמונה ביום שישי האחרון. קשר נס ציונה אופיר חמו, שמסיים את חוזהו בקבוצה עם תום העונה, יקבל הזמנה למבחנים בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully