וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז עשוי לקחת שחקנים מהצעירה לפני שבדיה

4.5.2010 / 12:21

בנין העביר למאמן הנבחרת רשימה, כתחליף אפשרי לשחקנים שלא ייצאו לאורוגוואי. הבעיה: באותו שבוע הצעירה מול שבדיה

האם מסתמן לו פיצוץ ראשון בין הנבחרת הבוגרת לנבחרת הצעירה בעידן לואיס פרננדז? על פי גורמים בהתאחדות, ייתכן שתשמעו על כך בקרוב מאוד. הסיבה: עוזר המאמן המיועד של הנבחרת, טל בנין, העביר רשימת שחקנים מהנבחרת הצעירה למאמן לואיס פרננדז, כתחליף לשחקנים שעשויים שלא להגיע לצמד משחקי הידידות מול אורוגוואי (26 למאי) וצ'ילה (30 לחודש), זאת לאחר שפרננדז טען כי מספר שחקנים בכירים, כדוגמת יוסי בניון ודודו אוואט, עשויים שלא להגיע למשחקים.

הבעיה: חמישה ימים לאחר המשחק בדרום אמריקה אמורה הנבחרת להופיע למשחק גורלי מול נבחרת שבדיה. במצב הזה, ייתכן שחלקם לא יופיע למשחק החשוב. "כל שחקני הצעירה צריכים להישאר בנבחרת, אחרת אין סיכוי שהם יעלו. גם אם רק שני שחקנים בכירים יצטרפו לבוגרת, הבלגאן יחגוג", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל.

הדבר עשוי ליצור מתיחות גדולה בין הנבחרות ודילמה לא פשוטה עבור אבי לוזון, שיצטרך להחליט האם משחק רשמי של הנבחרת האולימפית חשוב יותר ממשחקי ידידות בעידן המאמן החדש. ככל הידוע, בין השמות שהוזכרו כמי שעשויים לצאת למסע במקרה ששחקנים ייעדרו הם גיא אסולין ואייל גולסה, כשגם רמי גרשון, ביברס נאתכו, אייל גולסה, אלמוג כהן, בן סהר ועידן ורד באים בחשבון לקראת המסע.

"לא ברור מה בנין מנסה לעשות, אבל זה נראה ומריח לא טוב", המשיך אותו גורם. בנוגע לאפשרות שחלק מהשחקנים לא יופיעו למשחקים בדרום אמריקה נאמר: "מי שלא יגיע לא צריך להיות חלק מהנבחרת. חלק מהלגיונרים כל העונה בחופש, והמבין יבין".

היום אמור מאמן הצעירה מוטי איווניר להיפגש עם פרננדז ומעניין יהיה לראות האם הסיכום של לוזון עם המאמן מאמש, לפיו הוא ישמש כסקאוט, יוכרז רשמית לאחר הפגישה. אם פרננדז ירצה את איווניר כסקאוט, האחרון צפוי להסכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully