וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "עד שבאתי ישבת בספסל, מה קרה פתאום?"

4.5.2010 / 11:02

מאמן הפועל פ"ת התפרץ על אלנתן סלמי באימון ופתח פה גם על עידן סרור ודניאל אדו. יוסי שקל ביקש לעבור ניתוח מיידי

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, ביקר היום באימון מספר שחקנים בקבוצה על היכולת שהם מפגינים לפני "משחק העונה", כפי שהוא מגדיר, מול הפועל חיפה. במהלך האימון פנה לאלנתן סלמי ואמר לו: "עד עכשיו ישבת בספסל, מה קרה פתאום שיש לך בעיה?". המאמן נזף גם בעידן סרור ובדן אדו לו אמר: "אם תמשיך לשחק ככה, לא תשחק אצלי, שמעת?". המאמן ביקר גם את רפי דהן, שרק שלשום סחט באימון מחמאות כשאמר לו: "אתה משחק בהרכב, למה אתה נראה ככה?".

שוער הקבוצה, יוסי שקל, ביקש מהנהלת המועדון רשות לעבור ניתוח במיניסקוס כבר עכשיו ולא לחכות עד תום העונה. הסיבה: שקל סובל מכאבים, וכפי הנראה השוער אוסטין אג'ידה, שקיבל במחזור שעבר את המושכות, אמור לפתוח גם במחזור הקרוב, במשחק החוץ מול הפועל חיפה.

על פי הסיכום של שקל עם מחפוד, אם הקבוצה תנצח בחיפה, הוא יעבור ניתוח ולמעשה ייפרד מהמועדון באופן רשמי. בשקל מעוניינת בין היתר מכבי נתניה. במועדון שוחחו בימים האחרונים עם אג'ידה, שהבהיר שגם הוא זקוק לניתוח בתום העונה.

בשלב זה, נראה כי מי שיקבל את המושכות בתחילת העונה הוא השוער הצעיר שניר דורי. "אג'ידה שוער העתיד שלנו. רק כשהוא יהיה כשיר במאה אחוז הוא יחזור לשער", הבהירו במועדון. "אין כוונה לסכן אותו".

ראשי המועדון העבירו מסר לחלוץ ערן לוי לפיו הם מעוניינים בו לעונה הבאה. כזכור, שמו של לוי עלה כמועמד מיד לאחר הניצחון הביתי על הפועל רמת גן, כשבקבוצה אמרו עליו אז: "הוא לבד השאיר את הפועל חיפה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully